Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kåring af Haflinger?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 09:44

Min pony Shiva er allerede kåret i Tyskland og vi vil gerne prøve at få hende kåret i Danmark... men... Hvordan griber vi lige det an?

Har hørt at der er en kåring på Sjælland i slutningen af august, men hvordan melder man hende til og hvad er der ellers man skal vide inden vi kan komme igang.

0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 10:39

Først og fremmest skal du være medlem af en af foreningerne. Lad dem få et kig på stamtavlen for at se, om hun overhovedet KAN godkendes i forbundet herhjemme :) Når du har meldt dig ind burde du kunne få svar på alle de spørgsmål der skulle komme ang. kåring.

www.haflinger.dk

www.haflinger-dth.dk

Mvh

Sandra Gastrup

En rigtig hue er BLÅ!

www.stutteri-laerkebjerg.dk

Stutteriophør
Kig hjemmeside og se alle vores salgsheste

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 20:43

Først skal det jo selvfølgelig afgøres hvilken forening den skal kåres i.

Når det så er sagt, så tillader begge foreninger kun 100 % renracet og i Tyskland tillader de at haflingerne har araberblod i sig. Hvis det er tilfældet at din skulle have araberblod, så vil den ikke kunne godkendes i nogen af foreningerne - desværre.

Men hvis jeg var dig ville jeg da gå ind og lure på siderne for haflingerforeningerne. HAD (www.haflinger.dk) er en forening under landscentret dvs. de registre mm. for foreningen mens den anden, kaldet tyrolerforeningen kører deres "eget" løb - men ikke lige en forening jeg har så meget kendskab til.

Men hvis du skulle vælge HAD, så skriv til formanden Pernille - hun er rigtig flink :)

Anette Toft Jensen

NU med 2 x De Noir føl :)

www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider