Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

4gænger hingste
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 09:08
Hejsa

Vil lige høre om der er nogen som har kendskab til gode 4gænger hingste i jylland og hvor jeg kan finde dem?

Har prøvet at kigge på Joras.dk men der er meget lidt at vælge imellem, så håber at I kan hjælpe mig.

De bedste hilsner
Lillian

{> Har din hest brug for healing? Så tager jeg ud til ulykker, psykiske problemer, forkert behandling m.m. {>

DI

Smil til verden og verden vil smile tilbage til dig
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor sætter du det ind 2 gange
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 09:23
dit spørgsmål ?:-)

hilsen Christina
0
0
Svar på denne tråd

sorry....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 19:25
det var en fejl :-(

De bedste hilsner
Lillian

{> Har din hest brug for healing? Så tager jeg ud til ulykker, psykiske problemer, forkert behandling m.m. {>

DI

0
0
Svar på denne tråd

hingstenet.dk
Forfatter: 
Dato:  29-01-2004 09:58
hejsa.

på www.hingstenet.dk finder du en lækker lille hingstemand, som bor i østjylland - måske han var noget?

mvh
helle hk
0
0
Svar på denne tråd

hingste
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 20:56
Hejsa
Der vil de næste måneder blive lagt flere hingste ind på joras...

Jeg kan personligt godt anbefale Ljosvaki f. Akureyri, han er godt nok 5-gænger men bliver af ejerne betegnet som en 4-gænger med pas... Han har ekstremt gode gangarter... Han står i Ørum mellem Viborg og Randers...

Vi har selv 1 hoppeføl fra 2003 og venter i år endnu et føl efter ham... Og overvejer og bruge ham for 3. år i træk ;-)

Der udover står der et par stk. på Smingegård (stutt. borg) bla. verdens højst kåret 4-gænger, ved Truust mellem Viborg og Aarhus...

I Ebeltoft står Gefur f. Ebeltoft også en lækker og meget stor 4-gænger hingst...

Held og lykke i din søgen, jeg kender det vi er selv pt. på rundfart og kikker på udvalgte hingste

Prøv evt. og skriv lidt nærmere hvad du ønsker så er det lidt lettere og guide dig

:-D :-D
0
0
Svar på denne tråd

Hej Christina...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2004 21:06
Tak for dit råd.

Det jeg søger er en hest som er slank og smuk. Spinkel bygning og tynd hals. 4 eller 5 gænger er underordnet den første gang min hoppe skal til hingst.
Gangarter og stamtavle skal selvfølgelig være i orden.

Min hoppe er 5 gænger, rød med blis, kraftig bygning og lidt bred hals. Det vil jeg gerne prøve at avle lidt væk. Hun er høj af sin alder, hvor meget ved jeg ikke endnu.

Men jeg har også tænkt på hingsten Páfi fra Kirkjubær som står hos John Siiger Hansen. Det er ikke så langt væk fra hvor jeg bor.

De bedste hilsner
Lillian

DI

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider