Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Blodorm...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2009 12:54

Min hoppe er i den 10. drægtighedsmåned og der er netop fundet blodorm i besætningen, hvorfor alle hestene skal behandles. Er der nogen forholdsregler jeg skal træffe?


mvh Sisse


Hoppeplag efter Corratus/Federico XX/Quilted XX til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Slet ingen...?
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 07:36

...


mvh Sisse


Hoppeplag efter Corratus/Federico XX/Quilted XX til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Blodorm
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 10:17

Så vidt jeg ved skulle der ikke være nogen risiko for at give ormemiddel når hun har en måned til termin.


mvh

Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 blodorm
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 11:02

du må gerne give din hoppe ormekur en måned før termin, faktisk må du også en uge inden termin.. føllet skal jo alligevel selv have når den er ca 7 dage gammel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal fortælle din dyrlæge..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 11:04

... at hoppen er drægtig, da der er visse midler, der ikke bør anvendes på drægtige hopper. Ellers behøver du ikke være bekymret.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider