Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Zardin hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 17:57

Så fik jeg mit hoppeføl :o)


Madonna folede lidt før middag i dag et fint hoppeføl, hun er bare så fin :o)


Jeg har lagt et par billeder ind på min profil, der kommer nogle bedre, kan bare ikke finde ud af at få dem lagt herud.


Hilsen Anja




Mors dag 10 maj 2009 fik Madonna et fint

Zardin hoppeføl

Kan man ønske sig mere på mors dag





0
0
Svar på denne tråd
 
 stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 18:22

Ihhhh, stort tillykke herfra en rigtig Zardin fan... Der er bare noget helt specielt over de Zardin børn ...


Hun ser skøn ud, blir hun helt sort??? eller er der lidt aftegn i posen også?


"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

Ejer af to fantastiske prinsesser: Beauty årg. 2001 (e.Bernstein) og hendes lækre føl årg. 2008 Fazcinating 2B (e. Zardin Firfod)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 19:25

Tillykke med hende :-D


Er hun som bestilt?





Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Avlshingst kåret i 1. klasse sælges

Avlshoppe med super føl sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 20:57

hun har en hvid sok vb og lidt hvidt i kronrand på begge forben ellers bare sort :o)


Hun er bare så skøn det eneste jeg kunne ønske var måske lidt flere aftegn men syntes hun er perfekt som hun er :o)


Nye billeder på profil


Hilsen Anja




Mors dag 10 maj 2009 fik Madonna et fint

Zardin hoppeføl

Kan man ønske sig mere på mors dag





0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 21:29


Hvor er hun fin. Al held og lykke med hende

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 21:53

Synes da lige den lille smukke pige sku vises i fuld figur... Hold fast en lækker front der sidder på den skønne pige!!!




Ihhh, jeg får helt kriller af at se sådan en øøøøndig lille Zardin pige igen...


"Hvo intet vover - Intet vinder"

Anne Krogh

Ejer af to fantastiske prinsesser: Beauty årg. 2001 (e.Bernstein) og hendes lækre føl årg. 2008 Fazcinating 2B (e. Zardin Firfod)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2009 19:27

så kom hun ud idag :o)

der er lagt et nyt billed på profil


Hilsen Anja




Mors dag 10 maj 2009 fik Madonna et fint

Zardin hoppeføl

Kan man ønske sig mere på mors dag





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider