Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

May sherif afkom?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:21
Er der nogen der har afkom af may sherif? hvis der vil jeg meget gerne hører jeres erfaringer med dem.
0
0
Svar på denne tråd

hjælp til selv hjælp..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 20:39
Eller er der nogen der kan hjælpe mig med at finde May Sherif's afkom, ved evt at fortælle mig hvordan jeg gør og hvor jeg kan finde sådanne oplysninger...
0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  26-01-2004 21:33
Jeg må indrømme at May Sherif ikke lige er min kop te 8-) Generelt laver han lavstammede afkom af noget gammeldags type.
Men han har lavet nogle gode, som er blevet fine dressurheste (endda internationalt). May Sherif var helt klart en af de bedste hingste på hans tid, og har da også haft positiv indflydelse på dansk avl.

Se billeder af May Sherif+familie her May Sherif

Se kåringsbeskrivelse her: kåringsbeskrivelse under hingstebasen
0
0
Svar på denne tråd

Har en hoppe
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 08:47
Hun er en rigtig May Sherif efterkommer. Har af flere fået at vide, at hun er sådan et typisk afkom efter ham.

Hun er sådan lidt barok af type, dvs. lidt lavstammet, hvilket jo absolut ikke er det DV efterspørger for tiden, men jeg synes selvfølgelig, hun er super dejlig.

Hendes gang er et kapitel for sig, faktisk har jeg fået utrolig mange komplimenter for især hendes trav, hvor mange er overrasket over så meget gang for så lille en hest.

Med hensyn til temperament er hun som mange andre may Sheriffere temmelig varm, men utrolig intelligent og tænkende. Stor personlighed.

Du kan se Macon på min præsentation.

Mette - der nu er ejer af en "stor" hest ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Har osse en hoppe
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 09:32
efter May Sherif, som ikke er barok og lavstammet.
Vil du vide mere, må du gerne skrive til mig...

M.v.h.
Helle HK
0
0
Svar på denne tråd

Har "lige" solgt
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 12:41
en hoppe efter May Sherif, til Komtesse. MEn man kan stadig se billeder af hende på min præs.
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg har lige købt Gaia ;-)
Forfatter: 
Dato:  28-01-2004 21:42

Du er velkommen til at skrive til mig

Gaia er ikke det første May Sherif afkom jeg har haft og jeg er vokset op med Elizar (May Sherifs Far) og min Far havde en bronze medalje hoppe der var halvsøster til Elizar så jeg kender både deres sind og afstamning ret godt.

Min veninde har en May Sherif/Alexander hoppe så vi er flere der er til "kloge" heste

Du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere, har også nogen gode billeder af elizar og hans mor fra da Elizar var føl...
Nillelars: hun hygger sig stadig og vi glæder os begge til du kommer ned og siger hej igen :-)
Mvh

Komtesse
Hvis du ikke kan sige noget positivt, så hold hellere din mund >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider