Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hvis den ikke har papire
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 14:30

hvis man har en hoppe som ikke har papire, kan det så laves hvis man ved at den er ren feks frederiksborg eller oldenborg.??


kan den overhovedet stilles til kåring eller noget?


er totalt blank på det her område

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 14:50

forbundenes regler!


Du kan godt få lavet papirer på hesten - men det er ikke sikkert, de vil blive anerkendt i forbundet.


At få lavet disse kræver:


DNA-prøve på hesten

DNA-prøver fra både mulig mor og mulig far

Bedækningsattest

Indberetning

Udskrivning af hestepas


Alt i alt noget, der løber op i ca. 2000-2500 kr.


Herefter er det så afhængig af de enkelte forbunds love og regler.


Nu kender jeg Knabstruppernes rimelig godt - den kan du se her: www.knab.dk/pdf-filer/ Opdeling%20af%20Stambo...202007.pdf


Her er det så afhængig af, om forældrene er kårede, hvor den indplaceres henne, og det vil med stor sandsynlighed altid være gældende.


Håber det er til at finde ud af :-)




Hilsen
Tina










0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider