Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Højde på 2 årige
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 14:37

Hej


Kunne være interressant at høre hvor høje jeres 2 årige heste er og samtidig højden på moren og faren til dem ?


Lige så os der har 2 årige heste kan sammenligne



Mvh S1



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores 2 års
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 14:43

Vi målte vores to års hoppe efter BH Don Romantic i mandags og hun er pt. 162 cm.



Mor - Grevens Lucca er 168 cm

Far - BH Don Romantic er vel 170 cm vil jeg tro.


Så jeg tror hun bliver omkring 168 cm eller der omkring.







Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 årig vallak
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 14:53

Ham jeg har i hænderne i øjeblikket er som 2 års 167 i stg.


Faren er Lucky Light mener jeg er 172... ( Som desværre er afgået ved døden )


Moren er Løths Ami e. Andiamo og hun er 164 i stg



Så han vokser lidt endnu... men ser allerede ret færdig ud.





Lykke


0
0
Svar på denne tråd
 
 Og min 2 års
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 17:05

Er pt. 164 i stang.


Mor er efter Akinos og er sølle 158


Far er Loudini og er vist 171 ell 172



2 års vallak efter Loudini sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min 2-års
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 18:28

Min to-års efter Romanov/Don Schufro er 159-160. Jeg synes desværre hun ser ret færdig ud, men jeg håber hun tager mindst fem-seks centimenter endnu.



VH Lone



www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hingsteplag
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:26

på 2 år, var sidst jeg målte ham 158 cm. Han er meget høj bagtil og skal nok ta en del cm mere. Moderen er 158cm og faderen er vist 168-170 (churchill)



Ellelys Emotion nu med hingsteføl efter B. H. Develino

Coroneti drægtig med Quinton (termin 23. Juni 2009)


www.stutteridorthea.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 års hoppe
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:55

Min 2 års hoppe Kalhave's De Nora målet pt. ca. 1.63 i stg. Hendes mor Savannah måler 1.70 i stg og hendes far De Noir måler ca. 1.69 i stg.


Jeg regner med at hun bliver godt 1.70 i stg. Da hendes halvsøster har haft samme vokseforløb og målte det samme i hendes alder - hun er nu 1.74 i stg. ca.


Anette Toft Jensen



Snart med 2 x De Noir føl :)


www.staldkalhave.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min 2 års trakehner
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:01

Min 2 års trakehner vallak er pt 169 cm.


Mor er efter Parlør og er 167 cm

Far er Gribaldi og er 172 cm


Tror min slutter på 173 cm ( håber ikke han bliver større ) ;)'


Mvh Nadia


( Billeder på min præs )

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 20:46

hvor ligner jeres bare meget mere hest end min 2 års. Han ligner bare sådan en forvokset 1 års


Ellelys Emotion nu med hingsteføl efter B. H. Develino

Coroneti drægtig med Quinton (termin 23. Juni 2009)


www.stutteridorthea.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget stor pige
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 21:42

Min 2 års oldenborghoppe er idag målt til 170 cm!


Far: Sonny Boy Højbogård (167 cm)

Mor Kirsebærgårdens Magorit (vist et sted først i 160´erne)


Så, hvor Samira har sin højde fra, ved jeg ikke? Det må være længere ude i leddene.


Hun kan ses på min præsentation, men billederne er fra sidste år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 23:09

min lille to års er 150cm...hendes mor var 162 og far var 168- hun er noget høj bagtil- så gav vide om hun tager lidt mere størrelse..ellers er der da en chance for at jeg kan komme op uden sadel.

MVH Dorthe



Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,

ikke at have mange heste på få år.


Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 23:26

Min 2 års hoppe er 25% OLH efter Underworld XX med Lajos K til morfar.


Hendes mor målte 168 cm.

Hendes far målte 166 cm.


Damen selv måler 162 cm. på hendes 2 års fødselsdag d. 1. maj 09. Hun er meget høj bagtil og ser slet ikke færdig ud, der er forsat meget unghest over hende så hun skal nok tage et ordentligt ryk mere.


Her et billed af hende taget d. 12.04.09


Med den dejligste hoppeplag e. Underworld XX

Light-Moon OLH d. 06.06.2000 - 21.10.2008 R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd
 
 højde på 2 års
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 23:41

Min 2 års plag er efter Loudini / Avanti


Hendes mor som er efter Avanti mener jeg er 168...


Hun er omkring 166-167 lige nu og regner med at hun bliver omkring 173.


Her er hun ½ år gammel,




Har desværre ikke nogen gode billeder af hende fra nu, hun er desværre lidt tynd og muskelfattig lige pt.





Mvh Malene


Den heldige ejer af 2 dejlige prinsesser <3 <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Milan var...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 11:28

... præcis 160 cm, på sin 2 års fødselsdag.


M: Mary - 171 cm.

F: Imagic - 168 cm


Pt er Milan 167-68 cm, og han bliver 4 d. 1/7.


** Trine **


Ejer af: Nydam's Mr. Milan - Keglehesten.

Ejet af: Frosti - Hustyrannen.


Lidt sælges. Se jer: www.skysite.dk/mrmilan/?side=71215

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 11:41

min 2 års vallak Amigo er pt. ca. 170 i stangt

forventet højde 175-178


mor: 173 efter classic

far: 169 Aljano









0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 08:39

Ups, kan godt se, at min er til den lille side.


154cm, far Sanders Califf 161cm, efter Temple Wind. Mor 165cm, efter May Sherif.


5 års KNN hoppe efter May Sherif DVE 250, Thunder Boy KNN 96 sælges. 35000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 10:36

Min 2-års er kun 157 cm, men stadig i vækst. Hun er efter De Noir/Donnergraf/Weltloewe. Moderen er 165 i stang, mormoderen 172 i stang.




Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!


Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 2 stk små hingste.....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 11:01

Har jeg så.


Pinot Noir - ukendt afstamning, men mon ikke der har været en ollebolle ind over 156 cm i stang, forældre ukendt. Virker meget færdig både fysisk og psykisk - og meget bevidst om at han er blevet hingst.


Og så Nimbus stratus - 62.5 % ollebolle, mor 163 og far 168. Nimmer var 157 cm på sin 2 års dag.

Han trækkes dog med dermatofilose hvilket gør han ser meget kedelig ud i pelsen, og kan iflg dyrlægen være sat lidt tilbage i vækst af den grund - hvilket jeg så håber. Er MEGET 1 års plag-agtig både fysisk og psykisk, og aner slet ikke at han er blevet hingst, selvom begge sten er faldet ned.


Spændende at se hvordan de alle sammen udvikler sig.


MVH charlotte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dværgen...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 22:43

...er vokset


Hun måler nu - hold fast - hele 154 cm. , hun bliver 2 år på søndag.


Hun er efter Godsend du Reverdy (171 cm.) og Faxa (164 cm.) - synderne i det der snart udvikler sig til dværgkast (ja, den forlader jo nok ikke matriklen frivilligt ) er dog Quidam og en god solid angloaraberandel på morsiden.


Et billede af uhyret



Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider