|
|
| Højde på 2 årige |
| Forfatter:  |
S 1 |
| Dato:  |
06-05-2009 14:37 |
|
Hej Kunne være interressant at høre hvor høje jeres 2 årige heste er og samtidig højden på moren og faren til dem ? Lige så os der har 2 årige heste kan sammenligne  Mvh S1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores 2 års |
|
|
Vi målte vores to års hoppe efter BH Don Romantic i mandags og hun er pt. 162 cm. Mor - Grevens Lucca er 168 cm Far - BH Don Romantic er vel 170 cm vil jeg tro. Så jeg tror hun bliver omkring 168 cm eller der omkring.
Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 årig vallak |
|
|
Ham jeg har i hænderne i øjeblikket er som 2 års 167 i stg. Faren er Lucky Light mener jeg er 172... ( Som desværre er afgået ved døden ) Moren er Løths Ami e. Andiamo og hun er 164 i stg Så han vokser lidt endnu... men ser allerede ret færdig ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og min 2 års |
|
|
Er pt. 164 i stang. Mor er efter Akinos og er sølle 158 Far er Loudini og er vist 171 ell 172 
2 års vallak efter Loudini sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 2-års |
|
|
Min to-års efter Romanov/Don Schufro er 159-160. Jeg synes desværre hun ser ret færdig ud, men jeg håber hun tager mindst fem-seks centimenter endnu.  VH Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hingsteplag |
|
|
på 2 år, var sidst jeg målte ham 158 cm. Han er meget høj bagtil og skal nok ta en del cm mere. Moderen er 158cm og faderen er vist 168-170 (churchill) 
Ellelys Emotion nu med hingsteføl efter B. H. Develino Coroneti drægtig med Quinton (termin 23. Juni 2009) www.stutteridorthea.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 års hoppe |
|
|
Min 2 års hoppe Kalhave's De Nora målet pt. ca. 1.63 i stg. Hendes mor Savannah måler 1.70 i stg og hendes far De Noir måler ca. 1.69 i stg. Jeg regner med at hun bliver godt 1.70 i stg. Da hendes halvsøster har haft samme vokseforløb og målte det samme i hendes alder - hun er nu 1.74 i stg. ca.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 2 års trakehner |
|
|
Min 2 års trakehner vallak er pt 169 cm. Mor er efter Parlør og er 167 cm Far er Gribaldi og er 172 cm Tror min slutter på 173 cm ( håber ikke han bliver større ) ' Mvh Nadia ( Billeder på min præs )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmm |
|
|
hvor ligner jeres bare meget mere hest end min 2 års. Han ligner bare sådan en forvokset 1 års 
Ellelys Emotion nu med hingsteføl efter B. H. Develino Coroneti drægtig med Quinton (termin 23. Juni 2009) www.stutteridorthea.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget stor pige |
|
|
Min 2 års oldenborghoppe er idag målt til 170 cm! Far: Sonny Boy Højbogård (167 cm) Mor Kirsebærgårdens Magorit (vist et sted først i 160´erne) Så, hvor Samira har sin højde fra, ved jeg ikke? Det må være længere ude i leddene. Hun kan ses på min præsentation, men billederne er fra sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa... |
|
|
min lille to års er 150cm...hendes mor var 162 og far var 168- hun er noget høj bagtil- så gav vide om hun tager lidt mere størrelse..ellers er der da en chance for at jeg kan komme op uden sadel. MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år, ikke at have mange heste på få år. Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min 2 års hoppe er 25% OLH efter Underworld XX med Lajos K til morfar. Hendes mor målte 168 cm. Hendes far målte 166 cm. Damen selv måler 162 cm. på hendes 2 års fødselsdag d. 1. maj 09. Hun er meget høj bagtil og ser slet ikke færdig ud, der er forsat meget unghest over hende så hun skal nok tage et ordentligt ryk mere. Her et billed af hende taget d. 12.04.09 
Med den dejligste hoppeplag e. Underworld XX Light-Moon OLH d. 06.06.2000 - 21.10.2008 R.I.P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| højde på 2 års |
|
|
Min 2 års plag er efter Loudini / Avanti
Hendes mor som er efter Avanti mener jeg er 168...
Hun er omkring 166-167 lige nu og regner med at hun bliver omkring 173.
Her er hun ½ år gammel,

Har desværre ikke nogen gode billeder af hende fra nu, hun er desværre lidt tynd og muskelfattig lige pt.

Mvh Malene
Den heldige ejer af 2 dejlige prinsesser <3 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Milan var... |
|
|
... præcis 160 cm, på sin 2 års fødselsdag. M: Mary - 171 cm. F: Imagic - 168 cm Pt er Milan 167-68 cm, og han bliver 4 d. 1/7.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
min 2 års vallak Amigo er pt. ca. 170 i stangt forventet højde 175-178 mor: 173 efter classic far: 169 Aljano   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ups, kan godt se, at min er til den lille side. 154cm, far Sanders Califf 161cm, efter Temple Wind. Mor 165cm, efter May Sherif.
5 års KNN hoppe efter May Sherif DVE 250, Thunder Boy KNN 96 sælges. 35000,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min... |
|
|
Min 2-års er kun 157 cm, men stadig i vækst. Hun er efter De Noir/Donnergraf/Weltloewe. Moderen er 165 i stang, mormoderen 172 i stang. 
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk
Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!
Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 stk små hingste..... |
|
|
Har jeg så. Pinot Noir - ukendt afstamning, men mon ikke der har været en ollebolle ind over 156 cm i stang, forældre ukendt. Virker meget færdig både fysisk og psykisk - og meget bevidst om at han er blevet hingst.  Og så Nimbus stratus - 62.5 % ollebolle, mor 163 og far 168. Nimmer var 157 cm på sin 2 års dag. Han trækkes dog med dermatofilose hvilket gør han ser meget kedelig ud i pelsen, og kan iflg dyrlægen være sat lidt tilbage i vækst af den grund - hvilket jeg så håber. Er MEGET 1 års plag-agtig både fysisk og psykisk, og aner slet ikke at han er blevet hingst, selvom begge sten er faldet ned.  Spændende at se hvordan de alle sammen udvikler sig. MVH charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dværgen... |
|
|
...er vokset  Hun måler nu - hold fast - hele 154 cm. , hun bliver 2 år på søndag. Hun er efter Godsend du Reverdy (171 cm.) og Faxa (164 cm.) - synderne i det der snart udvikler sig til dværgkast (ja, den forlader jo nok ikke matriklen frivilligt ) er dog Quidam og en god solid angloaraberandel på morsiden. Et billede af uhyret  Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|