Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Electric hoppeføl (billeder).
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 18:57

Hejsa Alle


Her et par billeder af Meklenborgs Copyright.


En halv time gammel.


Første gang på fold.


Mor er den bedste i verden.



Venlig hilsen


Pia Lundqvist


Stutteri Meklenborg


stutterimeklenborg.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 celle baby
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 19:06

Hej Pia


Sikke et dejligt føl, sjovt at se celle med føl v/ siden hun ligner bare sig selv


Er ved at opdatere vores hjemmeside så du kan se vores dejlige Ladina efter Dancier.


Hilsen Birgitte

www.harrysminde.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 1233457
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 19:56

Tillykke med den smukke baby


Mvh Kit




-Nytilredet shire vallak på ca 180 i stg og 5 år sælges


-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges



0
0
Svar på denne tråd
 
 Electra :o)
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 20:41

Det var da vel nok en dejlig pige! :)

Tillykke med hende!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 12:00

Super dejligt hoppe føl, er hun ikke sort el sortbrun..

Stort Tillykke..



MVH Lisette.


Fuldblod hoppe føl, født den 18 april 2009.


Sælger HIKE Hunde og Katte Foder.

http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 16:55

Hun ser vel nok godt ud - held og lykke med hende....


VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa Lisette
Forfatter: 
Dato:  06-05-2009 19:05

Mit Electric føl er kulsort,med en lille bitte stjerne, det er første gang Cellle får et sort føl, og første føl med så lidt aftegn. Mange tak for de flotte ord fra jer alle.


Venlig hilsen


Pia Lundqvist


Stutteri Meklenborg


stutterimeklenborg.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kulsort :-) hoppe føl...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 11:59

Så kan det da ikke blive bedre... Er da slet ikke spor misundelig ha ha..

ville godt have en selv, men det kommer måske en gang..

held og lykke med dit dejlige føl





MVH Lisette.


Fuldblod hoppe føl, født den 18 april 2009.


Sælger HIKE Hunde og Katte Foder.

http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Electric...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 16:27

Hjertelig tillykke Pia med den sorte skønhed ja hvis man ikke lige vidste det ville man ikke gætte at hendes helsøster fra sidste år er rød med masser af hvidt


Du er en af de heldige der har fået et sort Electric føl dem er der ikke mange af.


Olsen fik sidste år et rødt hingste på skimmel hoppe og iår på samme hoppe et sort hoppeføl..(Tror ikke den skimler)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nightwish
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 19:51

Uh hvor er hun bare flot - tillykke.


Hende gad jeg godt lige nappe med hjem


Mvh Charlotte


Med pipperne

©Olsen og Dråbe©


Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen jamen
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 20:10

Du skal være velkommen til at byde


Venlig hilsen


Pia Lundqvist


Stutteri Meklenborg


stutterimeklenborg.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 
 Håber også...
Forfatter: 
Dato:  08-05-2009 09:15

-At den jeg venter efter Electric bliver samme farve som din Pia ;) har altid ønsket mig et sort hoppeføl, suk...

Tillykke med den, måske vi ses til følskuet.

Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa Mette
Forfatter: 
Dato:  10-05-2009 13:21

Det tror jeg helt sikkert at vi gør.


Venlig hilsen


Pia Lundqvist


Stutteri Meklenborg


stutterimeklenborg.dk/


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider