Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingsteføl e. BH Zack
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 22:42

Jeg prøver lige igen.Tror mit første indlæg blev slettet, fordi jeg have lagt for mange billeder ind. Må nok hellere begrænse mig, selvom det godt kan være svært.




http://www.stutteri-soenderaaen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 22:50

Hvor ser han godt ud! Hvem er morfar?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da fest :)
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 00:36

Sikke da et smukt, udtryktfuldt og storrammet hingsteføl.


Han er godt nok FLOT!!! Tillykke med ham og meget gerne flere billeder, når han er lidt ældre :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 06:45

Tillykke med ham,han er virkelig en flot fyr..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 2222222222
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 07:17

Tak for de pæne ord. Er også glad for ham, men synes det ærgligt at det ikke blev et hoppeføl. Har så været så heldig at få et efter BH Doolittle i nat


Laura-Adele: Morfar er Windsor

Margrethe: Skal nok holde jer opdateret med billeder



www.stutteri-soenderaaen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 07:30

Han er bare en super flot fyr:)


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 
 t i l l y k k e
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 08:28

Kan godt forstå du har svært ved at begrænse billederne; han er bare LÆKKER!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan ser ham ud nu
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 23:13

Så er Sønederåens Zodiak fyldt lidt over en måned



Andrea


www.stutteri-soenderaaen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlige dreng
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 23:17

Sikke fin - og stor - han er! Hvor stor er han?

0
0
Svar på denne tråd
 
 11111111
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 11:25

Anne-Sophie: Ja han er temmelig stor. Jeg ved fatisk ikke hvor stor han er, men moren er ca 176 og hun plejer at avle store føl. Lige et enkelt billede som jeg synes er sødt



Andrea

www.stutteri-soenderaaen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider