Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Moonwalker føl
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 18:24

så fik vi årets sidste ponyføl


Det blev et hingsteføl efter Brooklands Moonwalker med VbPrSt. Hennes Lehnchen som mor, morfar Landoise.


Billederne er fra i middags, hvor han endnu er meget krøllet og kun 7 timer gammel !!


Rawa´s Mojito


Og så lige et forsøg på at løbe lidt



www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:28

Hej Kay


Han ser bare super dejlig ud


Kan du se nogen bevægelser endnu?


Det ser da ud til han har rimlige styr på galoppen.


MVH


Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.

Pony hoppeplag tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:28

Hvor er han kær og sikke en fin streg han har fået på sit yndige hoved

0
0
Svar på denne tråd
 
 bevægelse ........
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 19:48

ikke endnu Heidi - han var ude i formiddags og det har regnet lige siden så jeg har ikke haft ham på fold siden


Men han viste både fint trav og galop så jeg er spændt på næste gang han skal ud !!


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 det har jeg ventet på
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 20:01

Endelig. Det føl har jeg ventet på. Hvor er han kær - med et kæmpe hovedet :-))) Jeg glæder mig så meget til at se hvordan han udvikler sig :-)))


Det er ingen menneskeret at ride stævner. Hvis man ikke kan finde ud af at gøre det uden at pine hesten, må man lade være.

Ny engelskuddannet sadelmager OG sadeltilpasser i jylland, www.sadelmager.net
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom stjernen
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 21:10

I hvor er den bare smuk


Nu skal vi da helt sikkert have et Moonwalker føl


Glæder mig til at se flere billedere af den bette stjerne


Og forresten TILLYKKE


0
0
Svar på denne tråd
 
 hjerteligt til lykke
Forfatter: 
Dato:  03-05-2009 22:19

sjov lille måne i hovedet! Held og lykke med ham. Hvor høj var han så?


Venlig hilsen

Ane

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 06:50

Tillykke med den lille langbenede pony føl..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Cutie!!
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 08:21

Tillykke med bøllen :) Hvor er han bare NUTTET!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nurh!... Mooni baby
Forfatter: 
Dato:  07-05-2009 12:51

TILLYKKE


Hvor han bare kær! Moonwalker kan godt være stolt nu :D

Det er også et rigtig godt navn i fandt til ham.


Jeg kommer altså forbi en dag og giver den lille mooni baby et klap :)


KH RIKKE

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider