Nu har jeg jo læst og læst om folinger her på HN men men jeg kan alså ikke blive klog på min hoppe hun skulle ha termin her den 15-5 men hun har her de sidste 8-10 dage ikke rigtig ville spise og de sidste 3 dage har hun ligget meget ned i boksen og brummer sådan rigtig hårdt brummen og så prutter hun meget når hun ligger ja det er mit første føl hjemme så jeg er lidt nervøs.
så er der det næste problem er jeg syntes hun har en dum tendens til at ligge med måsen tæt på vægen og det er jo ikke så godt er der andre der har eller har haft det problem? skal jeg så heller smide hende på døgn græs?
jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig
nå ja hun har hævet patter men ikke voks propper eller mælkeløb
p.s hun er førstegangs hoppe
hilsen kissy