Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Afkom efter Sidney
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 18:25
Hej.
Vil gerne høre hvad der er blevet af hingsten Sidney.
Hvordan er hans afkom i størrelsen, hvordan er deres temperament og præstationer. Har kig på en hoppe efter Sidney.
MVH Mille
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mille...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 19:28
Sidney er død.
Jeg har lige købt et hoppeføl, som har sidney til morfar.
Jeg har set moderen til mit føl og hun virkede fornuftig i hovedet. Og det ser ud til min lille ny er ligeså.
Moderen er kåret i DH.
0
0
Svar på denne tråd

jeg har også
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 21:20
En hest med holstenerhingsten SIDNEY som morfar. Hans for er en godt bygget hoppe med stor springtalent og ejeren rider vist også dresus på hende. Hun har et godt temperament.Hun er 167 i stg og min hest , som er 1,8 mdr bliver ca 170 i stg. En meget elegant fætter ! Har du et billede af din hoppe og hvad skal du bruge hende til ?Knus Graven
{>Arbejde må der til. 8-)
0
0
Svar på denne tråd

prøv at
Forfatter: 
Dato:  24-01-2004 23:27
søge på rusla her i avls-forummet..

-Ariann

0
0
Svar på denne tråd

Hun er her.
Forfatter: 
Dato:  25-01-2004 17:45
Min hest på 10år er efter Sidney. Hun er en rigtig køn hest med rimeligt godt temprement. Hun er god i hovedet og har fuldblodshingsten Racing Ace som morfar.

Her har du et par billeder. Flere kan ses på min præsentation og hjemmeside. (y)

Mvh. Lene og Rusla

;-)

http://www.alexander-mads.webbyen.dk

Se min dejlige hest og søn på min præsentation og hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

Min Sidney-hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-01-2004 21:02
Min hoppe er 9 år og også efter Sidney / Racing Ace.

Hendes temperament og udseende er dog mere Racing Ace end Sidney... MEGET vågen med turbo i bagen. Hun er blevet en lille hoppe på 162, trods Sidney var 174 og moderen var 165, men hendes første føl fra 2002 (billedet) lader til at nærme sig de 170 i slutmål. Føllet er efter Heslegårds Rubin.

Jeg har startet LB/LA på distriksplan da hun var 5 år gammel. Hun fik desværre en skade i traileren, og hun blev sat i fol i 2001.
Efter 2 års pause vendte vi frygteligt tilbage og startede efter 8 måneder vores første landsstævne. Desværre fik hun kort tid efter en kodeledsforvridning pga. glat føre.

Hun er pt. i fol ved Coronardo II.

Om vi kommer i gang igen ved jeg ikke, men hendes fightervilje og kapacitet er der ingen tvivl om.

MVH Silina og Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Øhhh prøver lige med et større billede
Forfatter: 
Dato:  25-01-2004 21:07
0
0
Svar på denne tråd

Hej Nanna.
Forfatter: 
Dato:  25-01-2004 23:13
Hyggeligt at se lille Radomir og hans dejlige mor igen,håber snart at få købt et digitalcamera så du kan få nogle billeder af ham.Knus Karina
{>Arbejde må der til. 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider