Så blev det endelig vores tur!
Årets første føl blev et dejligt hingsteføl efter Stedinger.
Jeg kan ikke "greje" det med fotos herinde, så jeg vedhæfter et link til Ridehesten, hvor jeg har lagt billeder ind.
www.ridehesten.com/Heste-billeder/ Foelgalleri/ GalleryView.aspx?ID=518&PicID=14801
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet