Hej
Tak for jeres svar 
RENI: Ja det er jo netop det! Jeg har selv været i akkurat samme situation for 1 1/2 år siden, der blev min søns 18 mdrs hingsteplag kørt i røntgen på Ansager og vi fik af vide, at vi lige så godt kunne AFLIVE HAM... for han havde en mus i knæet som ikke kunne opereres med godt resultat, og han ville aldrig blive til ridehest. Nå, vi lod ham gå - et år senere tog vi nye billeder, INGEN MUS, INGEN halthed og i dag går han som ridehest i Norge og har det pragtfuldt!!
Nogen gange er det altså både godt og skidt med de dyrlæger og røntgen i alle ender og kanter. Dyrlægen som tog billederne sagde at det nemt ville kunne opereres men højst sandsynligt aldrig ville komme til at betyde noget for hende, og at man fjerner MANGE mus i dag, som slet ikke behøver at blive fjernet.
Nu har købers dyrlæge så set på billederne, og selv om han siger at han har meget svært ved at se klart på dem - så mener han at det IKKE er en mus, men et eller andet med en sene tilhæftning, som man godt nok sjældent ser på et forben, men alligevel tror han det er dét, og siger det ikke kan opereres!
Nej, jeg beholder hende og får taget nye billeder når hun er 3, alt andet er simpelthen for usikkert!