|
|
| Så er det offentligt... |
|
|
Wee.. så er det offentligt, min smukke røde hannoveraner-kåret DV hoppe skal ifoles inden for en måned med De Noir.. (hvis alt går efter planen) Jeg kan slet ikke få armene ned.. det var ikke planen den skulle have flere føl, da jeg er studerende, men ting kan ændre sig...  Jeg ville bare ud med min glæde.. og selvfølgelig er vi spændt på resultatet i 2010 og vi ser frem til et godt samarbejde med lejer. Jeg vil blive glad hvis I ville vise jeres De Noir afkom og vil gerne vide om I synes de er store, høje brede osv. Hoppen fik i 2008 følgende føl, efter BH Hotline: Idag en yderst dejlig og veludviklet hingsteplag.  Og her er vidunderhoppen der snart bliver en "jyde"-hest.. hehe 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tine. |
|
|
Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene
Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.
Evidence ifoles med Chicago i april 2009.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores Dia-Donna |
|
|
 Vores 11 mdr. gamle Dia-Donna. Hun er super i trav og galop
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
Er vild med De Noir. Min DH hoppe Farina skal ifoles med ham i år.. Jeg har en 5 års vallak efter ham, og sikke en hest. Han er en hest med tændning, men på den helt rigtige måde.. Han er pt i ridning hos min træner Anke Ter Beek på Stutteri York, og hun er meget begejstret for ham.. Her er et par billeder af min smukke smukke hest...   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak.. |
|
|
Lene Spændende med valg af hingst, bliver spændende at se din lille nye springer til næste år og vi håber selvfølgelig at hun er ifol nu her d. 4 maj. Til jer andre Tusind tak for billeder, hvor høje er jeres afkom og hvor høje var forældrene? Min hoppe avler nemlig temmelig stort, rent højdemæssigt.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min tøs |
|
|
tror jeg bliver meget lig sin far, så jeg er spændt på hvordan hun udvikler sig. Lige nu ligner hun noget der er løgn, men hun har også en træls alder, hun fylder 1 år imorgen.  Når hun er fældet færdig vil jeg godt ptøve at fange hende på billed igen, lige nu har hun stadig en lidt imponerende hårvækst. Hun er desuden stadig føllet at se på, men mon ikke det ændrer sig hen over sommeren
Ny hjemmeside www.stald-ovenskov.dk
hingstelisten er stadig i luften her
Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008 :-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ginni... |
|
|
Tillykke med valget  Det er heller ikke helt tosset Ginni, specielt fordi hun tager noget højde med sig, men VRÆÆÆL jeg havde gerne set hende med et Rosoff føl ved siden  Er det dit Hotline føl som er blevet så stor? Har du flere billeder af drengen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt valg |
|
|
De Noir går man jo aldrig fejl af  Jeg har en 2 års hoppe efter ham. Hun er den største kælepot og følger en rundt i fold. Utrolig nysgerrig og nem at omgås. Hun er noget bedre eksteriør- og gangartsmæssigt end hendes mor. Opnåede 8 og 9 tal til følskue.  Derudover fik jeg igår en helbror til hende - men det er jo lidt svært at sige så meget om ham endnu  Held og lykke med ifolingen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
vi har et stks De Noir.. En overskøn hoppe som bliver 5år i dag:) Hun er meget nem i den daglige omgang, en rigtig hyggefis der følger med i alt. Under rytter er hun lige så nem, man kan lade hende stå stille i en længere periode også bare sætte sig op. Hun er kåret i RDH og fik ved eliteskuet tildelt sølv. Hun måler 180 i stg.. Miss Dior  
Anja STALD SØGAARD WWW.STALD-SOGAARD.DK
Sælges: 4års pinto hingst brunbroget 125 i stg Broget Hingsteføl e. Crelido/Hoelgaard´s Kontrast
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak alle sammen |
|
|
Ariann Ser frem til endnu flere billeder, synes det er spændende at se andre afkom efter samme hingst. Sinne Vi ser meget frem til 2010 både hvad angår føl og samarbejde med lejer. Det bliver spændende at se resultatet. Ang. Rosoff.. så får du den lige i PB. Jeg har vedlagt to billeder mere af Hotline-plagen. Ja, det er skam ham den lille fine, der er blevet noget stor.. faktisk lidt for stor.. eller også er det bare mig der er for lille..  Der er iøvrigt flere billeder på min præsentation.   Anette toft ♣Stald Kalhaveϖ Tusind tak.. den bliver kørt på Katrinelund og så regner jeg med at de klare resten 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ginni... |
|
|
Han er godt nok blevet stor ham Highline -eller også er du lille  Har du målt ham? Vores har vi for et stykke tid siden målt til ca. 154, så hun er også pænt stor. Jeg har dog en lille teori om at hun stopper lidt tidligere med at vokse, men ved jo ikke endnu om det holder stik..  Men jeg tror moderen avler stort, da storesøster (med springhingst på 168 som far) er ca. 163 (2 års).
Thrine *** Super 1 års dressurhoppeplag til salg! Billeder og video haves. Se link til video på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er nok også bedst at lade eksperterne ordne det Jeg vil ihvertfalde nødigt skulle makke med det selv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Thrine Altså nu må jeg vist hellere afsløre hvor "lille" jeg er.. der står 1.70 i mit pas (har lige tjekket). Så jo, jeg synes nu min søde "lille" High-Line er noget stor.. Jeg har desværre ikke målt ham sådan lige for tiden. Men tilgengæld har jeg nok jordens sødeste plag, han vil sååå.. gerne snakke og har hele tiden udvist et ret cool temperament. Så hvis han er lige så sød som han er stor, så er jeg sikker på at det nok skal gå... Desværre ønsker jeg ikke en herre-hest og bliver han det, ja så må jeg med tiden afgøre hans skæbne. Men så længe han holder en god figur, så er jeg slet ikke nervøs for hans højde. Har du fået solgt din Hotline?
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ginni... |
|
|
Ja tak for kaffe, så er han da ret stor  Vi har stadig vores Hot Lane, hun er simpelthen også den mest godmodige plag jeg længe har mødt. Hun er bare så cool! Det er ikke mange 1 års der er ligeglade med om de er de sidste der bliver trukket ud om morgen og ind om aftenen - de voksne heste har ikke den tålmodighed Hun er faktisk den rareste i flokken at trække med...
Thrine *** Super 1 års dressurhoppeplag til salg! Billeder og video haves. Se link til video på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thrine |
|
|
Thrine Ja.. måske jeg skulle stoppe med at fodre på den.. hehe  Jeg vil også rose vores plags temperament til skyerne, han er så fantastisk på alle punkter. Husker tydeligt da vi skulle flytte ham som 7 måneders, han gik direkte op i traileren uden at vippe med ørerne og uden at vrinske efter hoppen.. han stod stille hele vejen og var virkelig en drøm at køre med.
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de noir |
|
|
Mit De noir afkom fra sidste år målte på 1 års dagen 154, så regner med han bliver nogenlunde som sin mor ca 167 cm. Til følskue fik han kun 8 taller og beskrivelsen et særdeles fint føl. Han er en klar forbedring af hoppen. Super godt temerament. Kan desværre ikke finde ud af at sætte billeder ind Vh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|