Jeg købte selv for nogle år siden en lille pintohingst som havde fået 7 i helhed som 2års.
Jeg tænkte og trænede den lille fyr efter alle knustens regler og tænkte at han nok sku ku få 8 som 3 års...
Desværre fik jeg ikke ret og han gik ikke gennem nåleøjet.
Han er idag en fantastisk børnepony hos en lille pige.En pony med stor personlighed.
Nå,der hvor jeg gerne vil hen er at selvom at man tror man kan udrette mirakler og syntes man har et vidunderligt dyr,så er det ikke nemt at ende ud med en avlshingst.
Prøv evt at kigge på www.pinto.dk under hingste,måske billederne der kan gi dig en ide om hvordan en avlshingst ser ud i pintoregi.
Held og lykke med hvad du end beslutter 
Venligst Marianne 