Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Tornado XX og Tuschinski føl
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 19:52

Her er nogen føllebasser fra Ridecenter Vest:


Den første er lille dejlige Tiara, moren er DV Nike og far er Tuschinski.

Er hun ikke sød???





Og der så har vi pony Quick med hendes datter Queen. Faren er Tornado XX

Sikker nogen charmetrolde de to smukke piger




Så mangler Maria kun 2 føllebasser mere, så er der godt nok også mange på gården de andre følger når de er blevet født.


Kan desværre stadig ikke finde ud af at lave billederne større
jeg lærer det nok en gang.


Der tages forbehold for stavefejl






----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 22:14

Er det papir på mor til Tornado føllet?


i så fald hvem er hun efter?


Tillykke og held og lykke med dem begge to


MVH




Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.

Pony hoppeplag tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen papir
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 10:33

Desværre! Fordi, af det jeg kan forstå på alle de kloge hoveder som har forstandt på det, er føllet rigtig fin

nu er det jo heller ikke mig som er ejer, men min veninde Maria som ejer Ridecenter Vest. Jeg har bare fornøjelsen med hendes heste da min den gammle dreng er opstaldet der og så kommer man jo også til at holde af de andre heste

Quick er gammel Rideskole hest som Maria har beholdt til hendes børn.

Det var vist lidt tilfældig at Tornado blev far til føllet, men da han er opstaldet der, var det lige en forsøg som blev rigtig fint ingen havde troet at det blev en Palomino, så gladen var stor.


----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 
 dejligt at
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 10:47

se en lille Tuschinski følle, dem ser man ikke så mange af, og jeg venter også sådan en i år. Den ser rigtig fin ud, så kom endelig med flere billeder af den. Så jeg har noget at fordrive ventetiden med helt ind til midten af juli, der er frygtelig længe til.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tornado xx føllet
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 16:59

Er hoppen ikke registreret så ?


Hvis hoppen bliver kåret i DSP ( såfremt hun opnår 6 i snit til kåring) , kan i og også få pas på føllet -


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er skam flere
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 18:31

Polkamor: Der er skam flere billeder på Marias hjemmeside.

www.123hjemmeside.dk/ridecentervest under Mødregruppen.

Vi snakkede nemlig også om at der ikke er mange af dem så du må endelig sætte dine billeder ind også, når ventetider er over.

Nu mangler vi kun en følleafkom fra hingsten Paul ( sportspony ) og Zorro Son som er noget overtiden så vi venter og venter og venter (intil nu 42 dage )

Tja og så skal Hingstecenter Vest have en fra Dressmen, så der er mange basser at nusse med. 7 i alt når alle er kommet ud


Kay: Hej Kay, tror nok Maria vil prøve Palomino forbundet eller sådan noget er jo ikke blevet kloger på det med avlen siden sidst og tillykke med jeres Marchi følle


----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider