Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 3 ugers føl med tynd mave..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 20:20

Hej med jer, håber i kan hjælpe mig..


Jeg har et føl på lige knap 3 uger, som idag har fået mega tynd mave, kan det være fordi hun har spist noget hun ikke kan tåle eller hva.

Tænker lidt om det er moren der er i brunst, men er følbrunsten ikke allerede 4-7 dage efter folingen?? så kan hun da ikke allerede være i brunst igen. Morhoppen er meget svær at se på om hun er i brunst, så derfor ved jeg ikke om hun er i brunst..

Men det er meget tyndt det føllet kommer af med, det står bare ud i sådan en stråle, kan jeg give hende noget for at afhjælpe det lidt? Eller skal jeg tilkalde dyrlæge??




Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sliksten..
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 21:34

kan hun nå en evt. sliksten, det kan godt give ret tynd mave..


Orm kan også være et bud..






Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..


0
0
Svar på denne tråd
 
 gud ja...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 21:52

slikstenen havde jeg rent glemt, går straks ud og fjerner den.

Og ja, skal lige have taget en gødningsprøve med til dyrlægen af morhoppen, da hun havde orm for en 3 mrd siden, og fik af vide af dyrlægen at vi lige skulle tjekke igen nu her i april, så det er vist på tide..


Tusind tak for svar..



Pintoejer.

Se min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/Thomaspedersen

Der kan i se Min søn, Pinto, og mange andre dyr. I må gerne skrive i gæstebogen :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider