Hej med jer, håber i kan hjælpe mig..
Jeg har et føl på lige knap 3 uger, som idag har fået mega tynd mave, kan det være fordi hun har spist noget hun ikke kan tåle eller hva.
Tænker lidt om det er moren der er i brunst, men er følbrunsten ikke allerede 4-7 dage efter folingen?? så kan hun da ikke allerede være i brunst igen. Morhoppen er meget svær at se på om hun er i brunst, så derfor ved jeg ikke om hun er i brunst..
Men det er meget tyndt det føllet kommer af med, det står bare ud i sådan en stråle, kan jeg give hende noget for at afhjælpe det lidt? Eller skal jeg tilkalde dyrlæge??