Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Overvægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 21:46

Hejsa... Jeg er helt fortabt nu.

Jeg kendte engang nogen, som har en ekstremt fed hoppe, den skal sættes ifol nu.

Men er det smart, når den er så fed? Tænker på hjertet osv...

Knus Kathrine <3 !

Mixen og Maxen (: De to bedste dyr i hele verden <3<3

0
0
Svar på denne tråd

Overvægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 22:00

nu ved jeg jo ikke hvor fed den nævnte hoppe er, men min Rikke der netop har folet (tog ca 5 min og ingen tegn på sved) er også temlig overvægtig.

Hende valgte jeg igen at ifole sidste år, da hun ikke længere kan rides og dette er eneste læsning for at holde vægten nede. Mundkurv 24/7 er prøvet.

Og så har jeg et stort ønske om et hoppe føl efter hende da hendes afstamning er speciel (eller hvad man skal sige) for racen.

Men hun har ingen problemer haft under drægtigheden ud over den ekstra vægt der tyngede hende her til sidst.

Beklager taste- og stavefejl

Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009

Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 22:21

Min hoppe var også temmelig overvægtig da vi satte hende i fol sidste år (kunne ikke rides/longeres grundet skade)og var ikke noget problem for hende.. Hun tabte sig faktisk i løbet af drægtigheden, så hun så rigtig fin ud da hun havde folet..;O) Næsten som en hest der er vant til at blive redet hver dag..;O) Hun var dog en smule besværet på bakkerne tilsidst, men hun gik også 12 dage over tid, og var anden gangs folende.. (ved ikke om det betyder noget når man taler vægt..) ;O) - men jeg ville da evt. rådføre mig med dyrlægen, og spørge hvad han/hun mener - da de nok trods alt ved bedst..;O)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider