Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Vis dit Tailormade Lancelot
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 13:04

Hej!

Er der nogen herinde, der allerede har afkom efter Tailormade Lancelot i år. Kunne mægtig godt tænke mig at se nogle føl efter ham


Vil nemlig bruge ham på min Crelido hoppe i år...


Hvis ikke, må jeg jo væbne mig med tålmodighed..



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )


Holmen´s Divine (B.H Doolittle-Crelido-Limaro)

Født d. 3. Marts 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lancelot
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 13:47

Jeg vil også meget gerne nogle billeder af føl efter Lancelot, da vi lige brugt ham på en af vores hopper, jeg tror at han er undervoderet hvis man prøver at sammenligne ham med de andre hingste som findes i hans årgang.

Vi brugte kølesæd/transportsæd, og vores dyrlæge sagde at det var noget af det bedste sæd han har set i sine 20 år som dyrlæge, så vi håber hoppen holder hele vejen hjem.


Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

  • alt i maskinbroderi
  • dækkenvask
  • helpension
0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder da
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 16:11

godt at sæd kvaliteten er super. Det er jo altid rart at der er godt gang i haletudserne


Tror måske ikke der er føl endnu efter ham... Mener det var ca 9 hopper han havde sidste år.


Jeg håber på at der måske er et enkelt eller to føl efter ham på Katrinelund i næste weekend. Og glæder mig også til at se ham live..


Hvilken aftamning har de to hopper du har brugt ham til?



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )


Holmen´s Divine (B.H Doolittle-Crelido-Limaro)

Født d. 3. Marts 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Katrinelund
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 17:02

Så fandt jeg da et afkom efter Lancelot.. På Katrinelunds hjemmeside under Galleri "Årets første føl"


Til dem der skulle være interesseret..



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )


Holmen´s Divine (B.H Doolittle-Crelido-Limaro)

Født d. 3. Marts 2009


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider