Jeg vil også meget gerne nogle billeder af føl efter Lancelot, da vi lige brugt ham på en af vores hopper, jeg tror at han er undervoderet hvis man prøver at sammenligne ham med de andre hingste som findes i hans årgang.
Vi brugte kølesæd/transportsæd, og vores dyrlæge sagde at det var noget af det bedste sæd han har set i sine 20 år som dyrlæge, så vi håber hoppen holder hele vejen hjem.