Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 nye billeder Épinard føl
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:33

Så kommer der endelig nye billeder ind af Épinard/willemoes føllet..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:50

tager gerne imod navne forslag lige nu bliver han kaldt flapøre da hans ene øre hænger som en schæferhvalps ;) mon ikke det retter sig

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 20:05

ham Hvor ser ser han sød og krøllet ud.


Glæder mig til at se flere billeder når han (og ørerne)

er foldet mere ud


Mvh Janni


Nu med sympati bækkenløsning

og plukveer


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor fin
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 20:09

Han er da super dejlig.


Navneforslag har jeg ingen af - kæmper selven brav kamp for at finde på noget.




Mvh

Mette


Lille Hovgaard Hestepension

Pr. 1. maj 2 ledige bokse




Vårbyghalm i minibig sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak ;oD
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 20:18

ja han er lidt krøllet født 22.04 kl.21.40 terminen var den 6 maj men han ku ikke vente

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 21:03

Tillykke med dit fine føl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 21:26

hvor er han dog charmerende - måske er det øret der gør det :-)


han skal da hedde:


William - det er vildt sødt til ham


eller:


Willie

Wild Buck

wild Magic

Wild Eagle


Eagle Ear...


Ellers er der søde navne som:


Charlie

Charmør

Expresso

Piccasso


Held og lykke med navnevalget...






Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 21:50

Tillykke med ham, hvor ser han bare kær ud.


Det første navn der kommer til mig er :


-Popeye the sailor ( Når far oversat til dansk betyder spinat, og willemoes var en dansk Søofficer )


Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak ;oD
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 22:16

hehe den havde jeg ikke lige tænk på ;) popeye the sailor ja ved godt hans far hedder spinat på dansk ;)farmor er jo også en grønsage:)utroligt hvor svært det kan være med navne til de små men indtil vider skal i alle have et stort tak for de søde ord er selv helt solgt havde ellers bestilt en buckskin hoppe men vil ikke bytte ham her ;) kan jo ikke lade være med at blive forelsket når man se ham :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider