|
|
| Gribaldi baby 1 uge |
|
|
Så blev han 1 uge og 1 dag  Ville bare lige vise et lille billede af ham  Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super smuk |
|
|
...skøn skøn fyr!!! VH Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billede.... |
|
|
Thrine *** Super 1 års dressurhoppeplag til salg! Billeder og video haves. Se link til video på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er han bare smuk |
|
|
og lækker.... Lige som jeg havde regnet med...  Håber Ricki er på toppen igen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He heh.. |
|
|
...Sådan en lille blærer*v  Spændende at følge ham i udvilkingen!
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lækker lækker. |
|
|
Han er da bare for lækker. Wau.
Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene
Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.
Evidence ifoles med Chicago i april 2009.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker, lækker |
|
|
skøn baby-dreng du har fået dig.. nam nam. Vis endelig flere billeder af ham:)
Jordbrugsteknolog landbrug/hest - med vægt på hestevelfærd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Susanne meck: Ja, det er jo dig der har æren for at have lavet ham Rickie har det super godt, hun blev skyllet mandag og efter det ser det ud til at hun er helt på toppen 
Tusind tak for jeres kommentarer, vi er rigtig glade for ham, vi glæder os bare snart til at se lidt mere til hans 3 gangart. Alt foregår i galop eller skridt pt. har kun disse to af ham i "tøffetrav"..
 
Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er dømt... |
|
|
Elegance og udstråling! Ædel og langbenet.. Hvad mere kan man ønske sig? Spændende at høre om hvordan han bevæger sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afstamning på Mutti |
|
|
Var lige en tur på din præsentation, men kunne ikke se noget afstamning. Hvem er moderen efter?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak for info :-) |
|
|
Classic var det den af Aggesens? Quo Vadis? Hverken Classic eller Bonsoir bærer ret meget ædelt med sig på papiret.. Det er selvfølgelig altid svært at se via billeder, men han ser meget ædel ud?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Ja, det er ham (kender du noget til ham, for jeg har ikke kunne finde så meget information om ham). Han har jo noget anglo araber/xx langt ude, men ellers er der rigtig nok ikke meget xx at gøre med. Alligevel er de to føl hun har lavet smarte og ædle (efter min mening ihvertfald). Ham her er lidt "grovere" end hendes første, men bestemt stadig fin og ædel. Du får lige et par billeder af hendes første at sammenligne med:  Og som 1 1/2 års lige inden han blev solgt:  Mvh Kit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Han ser da bare skøn ud... dejligt at se føl billeder... tak for kikket..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kit.... |
|
|
Desværre kan jeg ikke bidrage ret meget.. Jeg troede først liiige, at han havde gået materialprøve det år jeg var med, men det har han ikke. Jeg tjekkede på hestedata og jeg var med i 91 og han var der i 92, så desværre desværre. Jeg troede og mente at jeg kunne huske hvem han var, men næh nej.. Udover det kan jeg huske ham fra, da han stod hos Aggesen, og der har jeg set ham i boksen, men jeg har aldrig set ham under rytter. Så desværre Kit. Men jeg har set den del afkom efter ham. Jens Peter er yderst flink og du kan sikkert ringe og få info af ham. Jeg er også overrasket over hvor ædle dine afkom er! Og det er jo noget spændende blod på morfar. Jeg synes lidt Bolero blodet har været overset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Tusind tak for roserne 
Sinne, det er helt ok, det er ikke altid til at finde rundt i alle de hingste samt årstallende 
Mvh Kit
-Nytilredet shire vallak på ca 180 i stg og 5 år sælges
-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Dejligt føl |
|
|
Sikke et fint, langbenet føl! Tillykke med ham 
Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament Avlshingst kåret i 1. klasse sælges Avlshoppe med super føl sælges Welsh-stutteri Cashella
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123245476 |
|
|
Mange tak  Mvh Kit
-Nytilredet shire vallak på ca 180 i stg og 5 år sælges
-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg i sin tid |
|
|
købte Ricki, var det fordi jeg kendte faren. Jeg kommer jo fra Haderslev og red på Haderslev ridecenter, og da kom Classic et par gange i ugen, for at få undervisning ved Karsten Petersen(inden han blev ansat på blue horse). Det var Lisa (et eller andet) der red ham og Aggesen der ejede ham. Var også ude og se når de startede stævner. Desværre døde han alt for tidligt, fordi han var en af hingstene der omkom i branden ude ved Aggesen. Og forelskede mig simpelthen i Ricki i sin tid, fordi hun har den samme måde at gå med forbene på, når hun traver samlet, som sin far .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|