Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Gribaldi baby 1 uge
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:26

Så blev han 1 uge og 1 dag :)


Ville bare lige vise et lille billede af ham



Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 super smuk
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:30

...skøn skøn fyr!!!


VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 billede....
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 16:30

Wauw han ser lækker ud!!


Thrine
***
Super 1 års dressurhoppeplag til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er han bare smuk
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:01

og lækker.... Lige som jeg havde regnet med...


Håber Ricki er på toppen igen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 He heh..
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:25

...Sådan en lille blærer*v ;)

Spændende at følge ham i udvilkingen!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 sikke en lille
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 19:37

fin fyr... han er skøn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lækker lækker.
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 21:15

Han er da bare for lækker. Wau.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene



Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.


Evidence ifoles med Chicago i april 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lækker, lækker
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 21:47

skøn baby-dreng du har fået dig.. nam nam.


Vis endelig flere billeder af ham:)


Jordbrugsteknolog landbrug/hest - med vægt på hestevelfærd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 08:53

ja hvad skal man sige??Dejligt føl..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:19

Susanne meck: Ja, det er jo dig der har æren for at have lavet ham :) Rickie har det super godt, hun blev skyllet mandag og efter det ser det ud til at hun er helt på toppen :)


Tusind tak for jeres kommentarer, vi er rigtig glade for ham, vi glæder os bare snart til at se lidt mere til hans 3 gangart. Alt foregår i galop eller skridt pt. har kun disse to af ham i "tøffetrav"..



Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er dømt...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:35

Elegance og udstråling! Ædel og langbenet.. Hvad mere kan man ønske sig?


Spændende at høre om hvordan han bevæger sig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstamning på Mutti
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:38

Var lige en tur på din præsentation, men kunne ikke se noget afstamning.


Hvem er moderen efter?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:40

Mor er efter Classic/Bonsoir. Kåret i DS med 7 i helhed


Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for info :-)
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:51

Classic var det den af Aggesens? Quo Vadis?


Hverken Classic eller Bonsoir bærer ret meget ædelt med sig på papiret..


Det er selvfølgelig altid svært at se via billeder, men han ser meget ædel ud?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 13:38

Den er bare super skøn glæder mig til at følge den...


Charlotte Stitz

Stutteri Royal

www.jaegersminde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 19:30

Ja, det er ham (kender du noget til ham, for jeg har ikke kunne finde så meget information om ham). Han har jo noget anglo araber/xx langt ude, men ellers er der rigtig nok ikke meget xx at gøre med. Alligevel er de to føl hun har lavet smarte og ædle (efter min mening ihvertfald). Ham her er lidt "grovere" end hendes første, men bestemt stadig fin og ædel.


Du får lige et par billeder af hendes første at sammenligne med:



Og som 1 1/2 års lige inden han blev solgt:



Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 13:51

Han ser da bare skøn ud... dejligt at se føl billeder... tak for kikket..



MVH Lisette.


Fuldblod hoppe føl, født den 18 april 2009. Til salg.


Sælger HIKE Hunde og Katte Foder.

http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kit....
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 14:32

Desværre kan jeg ikke bidrage ret meget..


Jeg troede først liiige, at han havde gået materialprøve det år jeg var med, men det har han ikke. Jeg tjekkede på hestedata og jeg var med i 91 og han var der i 92, så desværre desværre. Jeg troede og mente at jeg kunne huske hvem han var, men næh nej..


Udover det kan jeg huske ham fra, da han stod hos Aggesen, og der har jeg set ham i boksen, men jeg har aldrig set ham under rytter. Så desværre Kit. Men jeg har set den del afkom efter ham. Jens Peter er yderst flink og du kan sikkert ringe og få info af ham.


Jeg er også overrasket over hvor ædle dine afkom er! Og det er jo noget spændende blod på morfar. Jeg synes lidt Bolero blodet har været overset.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 16:13

Tusind tak for roserne ;)


Sinne, det er helt ok, det er ikke altid til at finde rundt i alle de hingste samt årstallende :)


Mvh Kit


-Nytilredet shire vallak på ca 180 i stg og 5 år sælges


-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges



0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuksak
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 20:33

Tillykke med ham.


Han er virkleig smuk


MVH Nanna

Stald Teglvang


Sælges:

Flere afkom sælges, kig på min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd
 
 følle..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 20:38

Smuk Smuk :)


Folealarm udlejes...

Ledig medio juni og resten af året...


kontakt mig her eller pr mail: herlev_mori@hotmail.com


Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt føl
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 22:39

Sikke et fint, langbenet føl! Tillykke med ham :-D





Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Avlshingst kåret i 1. klasse sælges

Avlshoppe med super føl sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 123245476
Forfatter: 
Dato:  28-04-2009 22:43

Mange tak :)


Mvh Kit


-Nytilredet shire vallak på ca 180 i stg og 5 år sælges


-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges



0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg i sin tid
Forfatter: 
Dato:  29-04-2009 07:04

købte Ricki, var det fordi jeg kendte faren. Jeg kommer jo fra Haderslev og red på Haderslev ridecenter, og da kom Classic et par gange i ugen, for at få undervisning ved Karsten Petersen(inden han blev ansat på blue horse). Det var Lisa (et eller andet) der red ham og Aggesen der ejede ham. Var også ude og se når de startede stævner. Desværre døde han alt for tidligt, fordi han var en af hingstene der omkom i branden ude ved Aggesen.

Og forelskede mig simpelthen i Ricki i sin tid, fordi hun har den samme måde at gå med forbene på, når hun traver samlet, som sin far .

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider