Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Itsabrahma føl
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 00:15

Så blev føl sæsonen skudt igang i Rønnede...


Det blev et brunt hingsteføl efter Itsabrahma xx - Aktuell - May Sherif...



Han skal hedde It's a Royal



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 06:28

Tillykke Lotte, sjovt at se hvad der kom ud af telefon-folingen. Det er jo lidt underligt at kunne høre alt hvad der sker, men ikke se noget.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Krudt i den gamle ;o)
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 07:01

Hvor spændende :) Glæder mig til at se ham når han er foldet ud. STORT tillykke!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 07:06

Tillykke med ham. Vi venter selv en halvbror/søster her i starten af maj


Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 08:08

syner fin, glæder mig til bedre billeder.

Og glæder mig endnu mere til næste år hvor jeg i hvert fald venter en efter Itsabrahma, forhåbentligt to.



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2009 08:22

med drengen.. han ligner ikke en der mener han skal fremvises frem for at spise he he..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 07:02

Tusind tak for telefon hjælp det er altid rart med nogle garvede i baghånden, han er jo trods alt "min" første.

Vi glæder os til at forhåbentlig se flere itsabrahma afkom venter selv en til med termin omkring 10 maj.

Vi glæder os også til han blir foldet helt ud, og koderne rejser sig, han er ret blød i forkoderne, men det kommer.



Charlotte Stitz

Stutteri Royal

www.jaegersminde.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 08:49

Tillykke med ham,der kommer vel flere billeder af ham?


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 23:57

Tillykke med din første føllemand :-)

Og Charlotte - endnu en gang tak for hjælpen til dig og Søren :-)


I andre får lige et billede fra første foldtur...



I skal nok få nogle bedre når han er foldet helt ud - der ligger flere fra de første timer på vores hjemmeside (watchme/Charlotte Stitz og jeg deler matrikel...)



0
0
Svar på denne tråd
 
 han er godt
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 11:21

nok fin.

super fine aftegn må man sige.

og tillykke med ham.

ser også meget frem til at min hoppe skal i fol med Itsabrahma.

håber på hun bliver sendt afsted her i næste uge.


jane


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 18:53

med den fine dreng



MVH Lisette.


Fuldblod hoppe føl, født den 18 april 2009. Til salg.


Sælger HIKE Hunde og Katte Foder.

http://www.fortunen-xst.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 22:30

Han ser fin ud - og hvor det da vrimler frem med føl nu!!!

VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider