Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 18:15

Hej allesammen =)


Har haft et indlæg i om Quaterback babyer før, men der er jo kommet så mange små babyer, efter ham siden


Så ville bliver rigtig glad, hvis i ville vise mig nogle afkom, efter ham, skal nemlig selv ha en lille Q-baby, om halvanden uge og er simpelthen, så spændt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback babyer
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 19:14

Min hoppe fik d.7 april et hoppeføl efter Quaterback/Rotspon/Sunlight xx.










Held og lykke med follingen, jeg er spændt på at se føllet




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


Opstaldning til avlshoppe og hoppeføl søges


Don Romantic hingsteplag, Schwadroneurhoppe mv. sælges til rimelige priser. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 20:25

Hvor er hun bar fin Der skal nok komme billeder af min lille Q-baby når hun/han engang er født...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh hvor spændende
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 20:52

Ihh hvor spændende - du kan godt glæde dig. Held og lykke med det og vi vil gerne se billeder.

Vi blev beriget med Quote Me den 4-2-09.

Og hoppen er nu til inseminering ved ham igen.

Her er Quote Me ca 2 måneder gammel.



www.elmegaard.eu

UDDANDELSES OG SALGSSTALD


0
0
Svar på denne tråd
 
 Højmarkens Quantus
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 21:50

vores Q-dreng


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 07:53

Sikke nogle dejlige Q-babyer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker at..
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 08:39

Synes han gir megen udstråling i forhold til at føllene "bare" er brune; rigtig dejlige føl-basser ;)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 10:42

Jeg håber godt nok min bliver brun, hoppen er brun, men det er jo ikke til at vide??? først og fremmest skal det hele, jo bar gå godt

0
0
Svar på denne tråd
 
 når så alt er gået godt,
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 17:00

ville man jo gerne have haft 4 og ikke 3 sokker.....Men flink og nysgerrig.



Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også en..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 19:16

Han har Rubinstein til morfar


Quiet Please:







Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 19:35

de generelt står godt i front. Og krydset er også ok. Så meget man nu kan se på de meget unge ting.

Men nem og nysgerrig har vores været. Og mere selvstændig end hingsteføl vi ellers har haft. Syntes gerne de er lidt tøsedrenge..

Fin følle du har.


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakobine
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 21:51

Ha ha har du "stjålet" et navn fra min navetråd på opslag og billeder Så må jeg vist hellere springe over det navn på min liste


Han ser fin ud, hvordan er han gående ?




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


Opstaldning til avlshoppe og hoppeføl søges


Don Romantic hingsteplag, Schwadroneurhoppe mv. sælges til rimelige priser. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Yuki
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 22:15

Ha ha det havede jeg slet ikke set. Havde det i tankerne, men så sagde en veninde også, og så blev det det.


Han er sørme godt gående, han har ikke vist så meget trav før nu, og hold da op


Man bliver helt varm inden i.






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 22:16

Dejligt med alle de billeder, sys egentligt de ser godt ud alle føllerne glæder mig til at vise min frem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakobine
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 22:28

Ha ha din venninde har måske luret på tråden

Fint navn det passer måske også bedst til en hingst.


Så mangler jeg lige at finde navn til min følle, men ih det er svært.


Jeg hælder til Quite Right, Quite Qute, Question Me eller måske Qute Quality Qookie (mest for sjov)


Eller måske bare et navn som Quinoa eller Quibell, men det er nu sjovt når det betyder noget


Det lyder godt. Min traver også mere og mere dag for dag.




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


Opstaldning til avlshoppe og hoppeføl søges


Don Romantic hingsteplag, Schwadroneurhoppe mv. sælges til rimelige priser. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er de altså skønne
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 00:17

De føl der er kommet indtil videre.

Nu er der snart kun en uge til min hoppe har termin, hun er førstegangs så det er altså lidt spændende.

Nogen der har nogle gode navne forslag til en Q baby hvor mor hedder Look alike?


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 15:51

Ja jeg mangler også stadig et navn... har godt nok mange på min liste, men ikke lige nogle jeg sys er helt perfekte...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 16:09

Spændende med disse dejlige Quaterback føl

Nu er det ikke altid lige let at se dem "rigtig" på billeder

kan snyde. Jacobine: jeg synes din ser vældig stor og meget kraftig ud på billederne. Snyder de, er han ædel nok ?

Vil meget gerne se flere billeder af disse føl


MVH Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hanne..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 17:26

Ja han er stor!

Hoppen gik 17 dage over tid, da han blev født målte han 115 cm.

Hoppen malker ret godt, så han er for fed. Men det er svært at gøre noget ved det, til gengæld ser hoppen ikke så godt ud, da hun giver det hele videre.






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 11:34

Så fik jeg føl, 4 dage før tid, det blev et dejligt brunt hoppe føl, med nogle fine lane ben kl 02 i nat, var vi nede og tjekke en af de andre hopper, som står i stalden, hun skulle have folet for 14 dage siden vi tjekkede min hoppe, men der var absolut ingen tegn på noget, men hun havde jo også først termin på onsdag... til morges da vi kom ned i stalden, stod der sørme et lille fint hoppe føl ved siden af min hoppe så hun har klaret det hele så fint selv. dyrlægen har været der og de begge er sunde og raske.


Billeder kommer senere

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  25-04-2009 23:14

SB: Tillykke med føllet. Jeg er spændt på at se billeder



Min traver mere og mere dag for dag.

Her et par billeder fra idag. Den havde dog mere travlt med at æde græs end den gad trave








Lidt dårlige billeder, jeg er imponeret over, hvor meget traven forbedres dag for dag.




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


Opstaldning til avlshoppe og hoppeføl søges


Don Romantic hingsteplag, Schwadroneurhoppe mv. sælges til rimelige priser. Skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun ser da dejlig ud
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 01:52

Tillykke med den nye.Billeder, billeder...

Vores er også godt travende. Dog bliver det mest galop, kvart skrue, og forsøg på at flyve


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 19:35

Hmm... er åbenbart ikk så god til det med billederne, de ligger på min præsentation, så der kan i se hende hun er kun nogle timer gammel på billederne, så er jo ikk rigtig foldet ud endnu, men sød er hun da

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  26-04-2009 20:22

Spændt på at se hva farve hun får, håber hun bliver lidt mørkere...

Kom gerne med navne forslag til den lille prinsesse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 00:58

Nu skal jeg hjælpe med et billede



De er rigtigt fine de forskellige Q-føller og med meget smukke hoveder


Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  27-04-2009 11:04

Grete- tusind tak for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 12:27

Ingen opdateringer på de små føller?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vente vente
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 16:03

Vil da godt opdatere med at jeg stadig venter på at se min *G*


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Lookalike er scannet drægtig v. Quaterback termin 1. maj 2008

:-D


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider