Nu er der næsten kun 2 mdr. til at min hoppe skal fole (22/3) og man skulle da mene, at hun snart ville være så stor, at det satte en dæmper på hende.
Men nææh nej... Damen bliver mere og mere vild!!
Hun var selvfølgelig blevet sat lidt op i foder og der er købt ekstra vitaminer og mineraler til hende, samtidig med, at hun får en god portion hø. Men det har hun nu fået siden september...
Jeg har da godt nok haft mine tanker om, om hun nu stadig var drægtig, for synes godt nok ikke hun var særlig stor. Hun kunne godt bare ligne en, der var godt i stand. hun er scannet på 23. dagen og håndprøvet på 93. dagen, så der skulle jo ikke være noget...
Hun er blevet holdt igang (mere eller mindre

) hele tiden. (er måske blevet lidt sløv på det sidste - altså mig!, så det er kun blevet til 3-4 gange ugnt.) Så nu her, hvor hun burde være begyndt at vokse, stoppede jeg med at ride enetimer, og startede i stedet på et hold. Men det går "hrmm.." nok ikke lige så godt - Hun virker som om, at hun vil løbe om kap med alle, der kommer op bag eller ved siden af hende
Prøv lige og tænk hvis hun fortsætter sådan

Stakkels føl. Den må da enten blive lige så vild og "tosset" som sin mor, eller også bliver den en lille doven rad, der ikke gider og lave dagens gode gerning...
Jeg håber da, hun snart gearer lidt ned, eller i det mindste bare når føllet kommer, hvordan mon det ellers vil gå...????
"Den Skøre krikke"....
Hilsen Tina