Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Plettet Sir Donnerhall føl
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 16:02

I onsdags kom denne lille skønhed til verden - en hoppe.

Hoppen var en førstegangs folende, så vi var lidt spændte på hvordan den ville reagere, og hvordan føllet ville se ud. Men det hele er gået over al forventning.

Far: Sir Donnerhall

Mor: Ameline knab

mf: Ravaldi knn 142





M.v.h. Ruth

Se vores knabstruppere på www.sartor.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke da en sød
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 16:18

og langbenet model, med et yndigt hoved. Spændende kombination, et stort tillykke med hende.


Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun ligner
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 16:25

da en "Hall of fame".


meget bedårende


Vicky Mathiesen


Bedækning 2009:



Tradition does not mean preserving the ashes

but keeping a flame alight

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke Ruth ..
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 16:32

Den er vel nok pæn og dejlig .. =)


Den ligner lidt Copyright du lavede for to år siden, synes jeg .. =)

Hvor stor er moderen?






/mette.


...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende!
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 17:04

Tillykke :) Yndigt føl!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk.......
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 17:33

og ædelt føl. Tillykke.


Har sjovt nok i formiddags siddet og kigget på din hjemmeside. Rigtig fine pletheste du laver.



Rigtige ryttere rider pinto.


Broget DV føl sælges.

Pintostutteri Vesterlund


Elitepintohingst tilbyder bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 17:35

Hej Ruth

Tillykke med det flotte hoppeføl ;)hun er godt nok fin


Mvh Gitte


www.stutteri-ejstrup.dk Knabstrupper hoppeplag sælges - seriøse bud modtages:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 17:55

Er ikke selv meget til knabstrupper. Men hold da op hvor hun er køn. Wau. Lækkert hovede, ben og farve. Endnu en gang tilykke med vidunderet.


Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene



Løvehovede Kaninunger sælges. Meget smukke og søde. Billeder på min præsentation.


Evidence ifoles med Chicago i april 2009.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pletter
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 12:46

Takker for alle de pæne ord.

Stelmach: Ja den minder lidt om Copyright, denne her har bare mere hvidt på sig. Hoppen er ca 160 cm.


M.v.h. Ruth

Se vores knabstruppere på www.sartor.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er den
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 13:10

hvor er den fin :)



knabstrupper hoppe sælges. 4 år, 168 i stg. pris 26.000 se præsentation eller min hjemmeside

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 14:04

Hold da op et langbenet føl Jeg bliver nød til at bruge Sir Donnerhall i år.

Gerne flere billeder når hun bliver lidt ældre.


MVH Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider