Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 snarlig foling
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 22:21

hej ..


min hoppe silke er sat til den 21 i denne måned og jeg er ved at dø af spæning det er vores første gang ...nogen der kan hjælpe med om lødnings tegn i snart 14 dage betyder at det er op over

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er det?
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 05:18

Lødnings tegn ? - det må du lige forklare nærmere. Det ved jeg ikke hvad er.Men held og lykke med folingen


hilsen Susanne


staldlauge.dk - lækker og typefuld SORT ox hoppeplag sælges.

Far: Falkhan Expresso ox+3363

Mor: Star Runner ox2144/Shah Noir ox

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lødning
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 10:42

betyder at bækkenbåndene bliver slappe. Hvor længe det tager tror jeg selv er forskelligt fra hoppe til hoppe og måske osse fra gang til gang.



Nu med overskredet termin, øv.

Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 vores hoppe
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 11:09

har 4 dage til termin og i går havde hun ændret facon henover krydset og om maven, krydset ser ud som om det er blevet en halv meter kortere og hun er så begyndt at blive blød , hun har igennem hele drægtigheden båret sin mave rigtig flot i går lignede hun en spærreballon kuglerund , hun har endnu ikke noget voldsomt yver.


men hvor jeg glæder mig :)




vh Berit




2 års tinker hoppe med papir fra dtf sælges kontakt via besked


Brugsegenskaber og temprament i top

De Dagda

står til rådighed for hopper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 12:02

ikke min har ændret synderlig udseende henover krydset. Men hun har blevet en hel del mere spidsrumpet. Så lidt er hun jo nok sunket.


Men nøj hvor bliver det spændende.



Nu med overskredet termin, øv.

Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.

RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lødningstegn
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 19:04

det er fordi jeg for snart 14 dage siden havde besøg af en erfaren avler der påstod at silke ville fole inde 14 dage pga hun var så blød ved haleroden ....det har gjort at jeg i nu en uge har ligget hver nat foran monitoret og set spøjelse føl..hihi


jeg er ved at dø af spændthed ..

jeg håber i vil dele jeres observationer med mig , og så håber jeg vi alle snart må få føl....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider