Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Cabachon/ Nabab de reve
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 12:02

Ja, det er så de 2 hingste der er udvalgt til mine hopper i år...


Det er Så spændende.

Cabachon e. Casall/ Concerto II skal på Castana og Selle Francais hingsten, Nabab de Reve e.Quidam de Revel/Artichaut skal på vores Stakkato/Rabino hoppe.


Jeg håber det viser sig at være gode valg, da de jo er valgt mere med hjeret end egentlig erfaring udi avlens svære kunst



www.blueberryhill.dk


"Our greatest glory is not in never falling,

but in rising every time we fall."



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nabab de Reve
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 13:17

Uha det lyder spændende;-)


Kender godt det svære valg, men jeg tror også at det er vigtig at vælge med hjertet.


Jeg har også 2 af sæsonens hingste på plads - Cornet Obolensky til min Chuchillhoppe hun foler ved Clinton I her midt i marts og

Diarado til min Casall/Cassini I hoppe.


Held og lykke med det;-)


Christa

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christa..
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 17:09

Hvad skal du så have i Dia i år??


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 spændende afstamning
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 19:28

man må da sige det er spændende. men om det er 'rigtigt' er jo svært at sige.


held og lykke med det. vi glæder os til at se billeder når de kommer om et år.






Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider