Ja, det er så de 2 hingste der er udvalgt til mine hopper i år...
Det er Så spændende.
Cabachon e. Casall/ Concerto II skal på Castana og Selle Francais hingsten, Nabab de Reve e.Quidam de Revel/Artichaut skal på vores Stakkato/Rabino hoppe.
Jeg håber det viser sig at være gode valg, da de jo er valgt mere med hjeret end egentlig erfaring udi avlens svære kunst