Er der nogen her fra Sjælland der har planer om at køre derover?
Jeg vil rigtig gerne kigge nærmere på disse tyske pony hingste
Måske er der mulighed for samkørsel eller kørelejlighed?
Mange hilsner
Lene
Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.
Englykke
er det lige det er ??
Mvh Mona
(nu med jensebassen)
Stald Dyrhøj
Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges
Det er i aften kl. 18.30, se evt.
www.heste-nettet.dk/forum/9/211942/ 211942/
Reni Nielsen, Stutteri Krone
www.stutterikrone.dk
Smuk, velgående vallak fra '08 efter Rush Hour sælges billigt!
Sjældent udbudt RDH fløjhoppe udaf stærk hoppestamme sælges - se Tadonna på hjemmeside . ...
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet