Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Føl navn!!
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 17:06

Mine svigerforældre har fået et fint hoppeføl efter BH Zack. Moderen hedder Matheu og mormoren hedder også et fransk navn, så det må evt. gerne være noget fransk-klingene!


Håber på gode forslag. Billeder kommer snart.


-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke....
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 19:20

Ikke mange forslag....!! Hmm, jeg kan heller ikke komme på særlig mange, men kom stadig med noget hvis I lige har noget godt.


-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 19:30

Zarica

Zorina



Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 
 navne..
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 19:32

Zuperiéur ..=)


det er vist lige det eneste jeg kan kommer i tanke om ..


Ellers er der jo altid Mademoiselle (staves?)


eller Mademoiselle Zuperiéur ...


Jeg er meget til meget besværlige navne ..=)


/mette.


...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...


0
0
Svar på denne tråd
 
 navneforslag
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 21:33

ved ikke om du har fundet på navn til den lille pige.


Ellers er her et par franske navne:


Zézette / Zézetta

Zinga

Zizi

Zoé

Zaidee

Zariette / -a


Monét

Moreau

Monique

Mimosa

Mirabeau

Mirabelle / -a

Melòmané

Maxime

Marguerite


uha der er mange franske navne

har du prøvet at google Franske navne.


Jeg har en side hvor man kan finde alle slags navne, græske, spanske, nordiske, alt - prøv at gå derind og kig - du skal et stykke ned af siden indtil du ser FRENCH NAMES.


jeg vil meget gerne høre hvad det ender med :-)


Mai-brit




Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak....
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 22:04

For svar.... Gode forslag .


Føllet har endnu ikke fået noget navn endnu, men skal nok hedde noget med Petit først, da den lille og fin!!


Mai-brit: Vil meget gerne hører hvad siden hedder til de navne. Det kunne være sjovt




-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 22:20

det var da meningen jeg skulle give et link.'


men det glemte jeg i farten... sorry

men prøv...


www.lowchensaustralia.com/names.htm



Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hoppe
Forfatter: 
Dato:  19-04-2009 02:00

på 2 har en fransk far og skulle selvfølgelig også have et fransk navn, så jeg var på bibloteket og låne ordbøger, jeg ville gerne finde et navn med en betydning og så skulle det jo gerne passede til vidunderet


Hun hedder Péronnelle, udtales Péronell og betyder

Frøken Næsvis, og hun lever til fulde op til sit navn



Helen.


R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak....
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 19:49

For svarene. Hun har desværre stadig ikke fået et navn endnu, så bud modtages stadig med kyshånd


-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345687
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 20:00

Kig evt i en bog om franske vine eller tjek de forskellige rest. vinkort her på netter...


Mit forslag er


Petit Chablis


Mvh Kit


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 20:08

Eftersom det er et hoppeføl så skal den hedde PetitE, det andet er grammatisk ukorrekt og vil skære mange i øjnene. Så hvis I vil bruge udenlandske navne, så gør jer selv dem tjeneste at checke op på alle fejlmuligheder inden I døber føllet.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Zucchini
Forfatter: 
Dato:  22-04-2009 22:18

Petite Zucchini


hvilket er et andet ord for Courgette


Vicky Mathiesen


Bedækning 2009:



Tradition does not mean preserving the ashes

but keeping a flame alight

0
0
Svar på denne tråd
 
 zucchini.....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 21:40

Det er rigtig sødt.... Hvad betyder det?? Eller hvad betyder Courgette?


-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 forklaring
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 21:48

Squash (summer squash), zucchini og courgette er hhv. det amerikanske, italienske og franske navn for samme køkkenurt - bredt forstået (normalt arten Cucurbita pepo).


_ jeg gogglede det og fandt denne forklaring som er kopieret ordret.


så LILLE SQUSH kan du jo kalde din hoppe :-)


held og lykke med hende



Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider