Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Oldenborgføl..
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 15:49

Hejsa derude...


Er der nogen som mig der går og venter på Oldenborg føl?

eller er der nogen som har været så heldige allerede og have et pragt eksemplar og som vi må se? Jeg går og venter på denne dame.Lollipob Højbogård, som skal have føl efter Pallex af Ulstrup.


Kom nu frem med de kære små. Jeg kan snart ikke vente længere.


Hilsner fra Lollipob og Lone.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 19:50

fået en dejlig en efter freigraff af hvarre og moren er efter stuntmann og urprinz se evt mine tråde hvor du kan se vidunderet

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 venter med længsel
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 20:02

Jeg har en dejlig oldenborg/fuldblod hoppe der venter føl sidst i juni, den forhåbentlig stolte fader er Tarzan af kloster, så det bliver meget spændende at se.


Hilsen Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oldenborg
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 20:10

jeg har en oldenborg/fuldblod Kamille efter Kimmi af Nørrehalne og Sokrates som morfar, der venter føl midt i juni. Det er efter Continental.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommentar
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 07:13

Jeg har 2 stks 75% hopper som venter føl først og sidst i maj efter Nando


Mvh

Fosse.



0
0
Svar på denne tråd
 
 oldenborg føl
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 08:13

Hej


Jeg har fået et fint hingste føl efter Gerling.


Og venter føl efter Kirsebærgårdens Joker og Stuntmann af hvarre


I skal nok få de små basser af se. Men kan i ikke vente kan i se på vores hjemmeside. www.stutteri-kirsebaergaarden.dk


VH Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ventetiden
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 08:34

Min Pallex af Ulstrup/Cæsar- hoppe har termin d. 10. juni. Far er Galant Hornbæk.


Der er alt for mange dage endnu. Tillykke til de af jer, der har fået, og held og lykke til de, der stadig venter.


MVH. Janni

DV-hoppe '06 efter Corratus/Peter Pan/Dageraad sælges, er i tilridning,

prisniveau: 40.000-50.000,-

Sommergræs tilbydes i 4261 Herlufmagle 500,- pr. måned, ikke hingste




0
0
Svar på denne tråd
 
 Glemte lige.....jeg får da også...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 09:46

Hej Igen


Jeg glemte da lige at nævne at jeg også venter 2 Laurids crusador xx

føl på oldenborg hopper. Og det blir så spændende.

Jeg glæder mig...Grevinden er gået 4 dage over tiden!


Den ene vil blive 37.5 % Det er på Grevinden efter Enzo

Den anden vil blive 50 % Det er på Sofia efter Pallex af ulstrup.


Føllene vil blive fotograferet løbende og sat på vores nye

hjemmeside som er under opbygning. Så kan i se de små føller.


Venlig Hilsen


Tine Lautrup Petersen

Kirsebærgården

Hilllerød


www.stutteri-kirsebaergaarden.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg venter
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 09:57

Jeg venter et Kirsebærgårdens Joker føl på min Nicolars hoppe. Hun havde termin d.23/3, så synes godt hun må se at blive færdig :)



knabstrupper hoppe sælges. 4 år, 168 i stg. pris 26.000 se præsentation eller min hjemmeside

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oldenborgføl
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 10:50

Hej


Jeg venter føl efter Sanddallunds Coney på min Union Jack hoppe. Hun har termin i slutningen af april. Føllet bliver et 75% oldenborg føl.

Her er et billede af en helsøster fra 2007:


Held og lykke til jer alle med folingerne.


Mvh. Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 11:23

Hej allesammen


Jeg går og venter føl, eller det vil sige at Unette venter føl efter Effekt

Hun har termin d. 29. april - idag er der 14 dage til


Unette er 62,5%, har Uffe Korshøjgaard som far og Urprinz som morfar.



Jeg glæder mig afsindigt meget til følle kommer frem - det er længe ventet!!!




"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Unette, Amadeus, Hetja & Kevin - mine hypper!

0
0
Svar på denne tråd
 
 oldenborg føl
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 21:02

Hey


Jeg venter også føl efter Stuntmann, på min hoppe efter uffe korshøjgård hoppen har termin her d. 30 april... det er lige om snart :-)


Er spændt da jeg har en efter samme afstamning fra sidste år..


Så er en af dem der venter spændt :-)




Helle og Uni

Nu også med Uni´s Tornado

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fået mine
Forfatter: 
Dato:  15-04-2009 21:47

Tillykke med alle jeres føl....


Jeg har fået mine 2 føl.


La vie som er efter Lamour af Støvlebæk med elton son som MF

Sir Spirit som er efter Sinclair af Hvarre med Lamour som MF


De er blevet rigtig fine, og lever fuldt op til mine håb og forventninger.


Jeg skulle også ha haft en Baccarat xx på min Rarus hoppe, men den blev desværre kastet 5 uger før tid.... Stort fint hoppeføl. ØV ØV ØV.



Du kan se dem på præsentationen... Jeg kan ikke finde ud af at sætte dem ind.... Er der andre der kan, så værsgo



0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har fået vore føl
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 09:59

Hoppeføl efter Eposant med Åge xx som morfar - født 15.2.09

Hingsteføl efter Mosevangs Marlo og med Åge xx som morfar - født 17.3.09 og hingsteføl efter Mosevangs Marlo med Veritas som morfar.


Alt gik fint og som sædvanlig klarede hopperne det selv - med os som tilskuere.


Pia Petz

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen føl er kommet
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 12:07

endnu, men her ventes der også Stuntmann af Hvarre føller






0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingsteføl i nat
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 06:52

Nicolie fik et sort hingsteføl i nat. Han har fået to ens bagsokker og en stjerne. Billeder følger senere :)



knabstrupper hoppe sælges. 4 år, 168 i stg. pris 26.000 se præsentation eller min hjemmeside

www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 07:30

Tillykke med alle Jeres føl:)


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Oldenborgføl
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 07:35

Min oldenborghoppe efter Union Jack vener føl efter Lámour af Støvlebæk omkring 1. juni. Hun er lånt ud som avlshoppe, så det er ikke mit føl.


Ditte




Farvel Unno-baby. Nu har du det godt i hestehimmelen. 10 måneder fik du lov at være på denne jord. Elsker dig min lille hest.

Masser af udstyr sælges. Se annoncer og præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider