Så blev det endelig vores tur til at få føl..
hoppen havde termin 1 april, og havde i dag gået med yver i 6½ uge så vi har ventet længe på det lille føl..
så i dag ca. 13.30 så min mor at hoppen lå ned på folden og virkede urolig, så hun kaldte på os andre og vi skyndte os derned lige tids nok til at se vandet gå.. så denne gang fik vi lov til at overvære fødslen (første gang ud af 6) og det gik lige efter bogen, det tog 20 min før føllet var ude, efter ca. 40-45 min var den på benene, efter en time havde den diet og beg'en kom ud efter 1½ time, og sidst men ikke mindst kom også efterbyrden ud efter 1½ time..:P så en rigtig god foling. første gang vi har fået føl på folden..:P vi havde gået og håbet på en lille rødbroget hoppeføl, men fik et brunt hoppeføl med en stjerne i stedet for..:P gør dog ikke så meget da hun virkelig er et pragteksemplar..:D skal nok ligge et billede ind i morgen..;)