Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 endelig vores tur.. :D
Forfatter: 
Dato:  13-04-2009 23:16

Så blev det endelig vores tur til at få føl.. hoppen havde termin 1 april, og havde i dag gået med yver i 6½ uge så vi har ventet længe på det lille føl.. så i dag ca. 13.30 så min mor at hoppen lå ned på folden og virkede urolig, så hun kaldte på os andre og vi skyndte os derned lige tids nok til at se vandet gå.. så denne gang fik vi lov til at overvære fødslen (første gang ud af 6) og det gik lige efter bogen, det tog 20 min før føllet var ude, efter ca. 40-45 min var den på benene, efter en time havde den diet og beg'en kom ud efter 1½ time, og sidst men ikke mindst kom også efterbyrden ud efter 1½ time..:P så en rigtig god foling. første gang vi har fået føl på folden..:P vi havde gået og håbet på en lille rødbroget hoppeføl, men fik et brunt hoppeføl med en stjerne i stedet for..:P gør dog ikke så meget da hun virkelig er et pragteksemplar..:D skal nok ligge et billede ind i morgen..;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ups...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2009 11:14

Det skal næsten lige siges at hoppen slet ikke nåede at sætte vokspropper før foling, så snød os lidt der..;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 billede fra dag nr. 2
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 09:54

her er så et billede fra dag nummer to, da jeg endelig har fundet ud af at sætte det ind..



Skal nok snart få tilført nogen bedre billeder..;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kønt føl
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 09:57

Hvor er hun KÆR :) Stort tillykke!!

Og dejligt for jer, at I fik det hele med - det er nu en stor oplevelse


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 10:12

Det er jo dejligt når det hele går nemt og smertefrit.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak :D
Forfatter: 
Dato:  18-04-2009 22:33

Jah det må man sige at det er.. ;O) er jo første gang at vi har fået lov til at se det, selvom det er 6 føl..:P Og en rigtig charmetrold er hun, jo mere opmærksomhed hun får, jo mere charmerende og kælen bliver hun..;) Havde huset fuld af gæster både i går og i dag og hun elskede opmærksomheden.. ;O) Men vi var også meget lettede over at det gik så godt, da vi har været inde i en ret uheldig periode med hestene..:P

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider