Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 155 som 1 års - slut højde??
Forfatter: 
Dato:  11-04-2009 16:15

Hej igen allesammen


Af ren nysgerrighed er jeg simpelthen nød til at spørge jer herinde -Er der nogen som har kendt 1 års hingsteplage på 155 i stg.- og som ved hvor store de ender med at blive?


Det er min nabo der har et super skønt "føl" der nu er fyldt 1 år - og nærmest er på højde med mor. Han er efter Newman og nu kan jeg så ikke lige huske morfar, men mor er DH på 165 ca.


Jeg tænker jo bare han er skøn og bliver vel stor, men HVOR stor?




Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-04-2009 16:24

jeg har en 1 års fra d. 24 feb. Hun er 155 cm nu. Ekstrem stor af en frieserplag at være, normalhøjden for friesere i den alder er 143.

Vi forventer at hun bliver omkring 168-170.


Hilsen Mig

Hvorfor ikke handle med Hjertet????

Hipro foder forhandles her

Til alle Racer.

Også special foder til Frieser og Tinkere


0
0
Svar på denne tråd
 
 min han
Forfatter: 
Dato:  11-04-2009 16:35

er 11 mdr. og måler 153 cm hans far er 168 og mor 169 tror og håber min plag lander på de ca. 170 cm men det kan tiden jo kun vise, det er jo også lidt forskelligt hvordan de vokser og nogle stopper før andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  11-04-2009 16:58

Jeg vil mene at en 1-års på 155 bliver minimum 175 når den er færdig, hvis den har været fodret kraftigt så lidt mindre.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Højde...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 11:41

Min var også 155 i stang som 1 års. Han er idag 2 år og måler nu 170. Mor er 171 og far 174, så han skal nok ende med at blive 175.


- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha da...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 12:46

Undskyld jeg låner din tråd... trådstarter.. :-)


Nu må I altså ikke gøre mig mere nervøs, end jeg er iforvejen...


Jeg har jo denne skønne 1 års hingsteplag der vist har rundet de 1.55.. og det var mig der ville have en "lille" hest på 1.70.. det må vist forblive en drøm.


Jeg er selv 1.69 på billederne, der er få dage gamle..






Team Dandanel
"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Nu med hingsteføl efter Blue Hors Hotline.. født d. 08-04-08
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nårrhhh
Forfatter: 
Dato:  23-04-2009 13:42

Sikke en kælepot


- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider