
Her er der så et billed af det super smukke føl...Hvor er den fin... Held og lykke med den.
Hej Berit.
Du højreklikker med musen på det ønskede billed på din præsentation.
nederst står EGENSKABER - tryk på denne.
så kommer der et felt frem - og ud for ADRESSE markerer du det der står og kopiere det. så LUK
tilbage til denne side.
tryk på bjerget ved siden af smily'en - højreklik på det og sæt ind i feltet der kommer frem...
det lyder ret besværligt - men det giver sig selv når du får det lært.
Prøv et par gange og lad os se om ikke det lykkedes 
mvh. mai-brit...