Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Doolittle føl udfoldet..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 20:58

Så kom er endelig billeder på min profil,hjælp ønskes til at sætte dem i tråd.Han er 4 dage gammel på billederne og bliver bare bedre og bedre gående, glæder mig til at se om et par uger når han er ordentilg fyldt ud.

Er der eller nogen gode råd mod træg mave hos sådan en fyr..har fået klyks nogle gange men det er jo ikke holdbart.Der kommer jo ellers nok aftræk i det om nogle dage når følbrunsten melder sig.


Tak for de mange lykønskninger



Barselsvikar deltid søges til hestepension m/26-30 heste fra juni se flere oplysninger på profil.
www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 21:03

Hvor er han smuk






Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Stübben Scandica DL sort dressursadel sælges, 17,5" med bom 32!



0
0
Svar på denne tråd
 
 billed
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 21:06

Her er der så et billed af det super smukke føl...Hvor er den fin... Held og lykke med den.


Hej Berit.


Du højreklikker med musen på det ønskede billed på din præsentation.

nederst står EGENSKABER - tryk på denne.

så kommer der et felt frem - og ud for ADRESSE markerer du det der står og kopiere det. så LUK

tilbage til denne side.

tryk på bjerget ved siden af smily'en - højreklik på det og sæt ind i feltet der kommer frem...


det lyder ret besværligt - men det giver sig selv når du får det lært.


Prøv et par gange og lad os se om ikke det lykkedes :-)


mvh. mai-brit...



Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker.
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 21:06

Tak for det stumpe..



Barselsvikar deltid søges til hestepension m/26-30 heste fra juni se flere oplysninger på profil.
www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh han ser godt ud;
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 21:08

Fin følle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider