Min hoppe er nu 12 dage over termin og i dag stod hun og blinkede bagi i længere tid.
Er det meget normalt? Jeg forbinder det som regel med brunst, men det kan jo ikke passe denne gang.. Hehe.
Hvis det er normalt, hvorfor gør de det?!
Stump - Det' mig!!
Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller
-En rigtig hest er en oldenborg
Stübben Scandica DL sort dressursadel sælges, 17,5" med bom 32!
Hej.
Min hoppe kommer i brunst under hele drægtigheden. Jeg tror så længe der er tale om hormoner kan alt ske.
Mvh. Mia
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet