Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 San Remo KWPN føl foldet ud
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 22:19

Hey prøver lige igen :-)

San Remo Kwpn baby foldet ud


F: San Remo

Mf: Milan

Mmf: De Niro





Livet er fantastisk!


En langbenet hingste fyr, fuld er liv og krudt!


Hvad mere kan man ønske sig.


En glad 2-benet mor


Mvh Mette, Skovbo


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 22:46

Hvor er han fin tillykke med ham!

Glæder mig til at se flere billeder.

Dejlig hingst du har valgt!






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gentager gerne ;)
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 23:10

At han er en fantastisk fin fyr, ham dér.


Tillykke med ham :)


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 06:42

Tillykke med ham,kønt hoved..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor SKØN :o)
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 08:08

Nårh, hvor ser han bare fin ud :D Stort TILLYKKE!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 08:21

Hvor er den smuk glæder mig til flere billeder.


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for det!
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 16:28

Mange tak for de søde ord!


Ja sådan et lille lækkert bæst er ikke til at stå for!


Jeg må have taget nogle flere billeder og lagt ind


Forresten skal han hedde:


Sirocco Max




Mvh Mette, Skovbo


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 19:06

Lækkert føl! Vil gerne se flere billeder


Thrine
***
Super 1 års dressurhoppeplag til salg!
Billeder og video haves.

Se link til video på præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider