Hej
Har en avlshoppe der står med mælk nu, på trods af at hun ikke er forsøgt ifolet sidste år. Hun har ikke haft føl ved siden aug. sidste år, og har ikke haft mælk siden før nu.
Den tosset hoppe tror åbenbart at hun skal ha´ føl eller har forårs ideer, trodst fine brunster...!?
Hun er sund og rask, og har ikke yverbetændelse eller lign.
Så var det jeg tænkte, om man kunne/burde tilbyde hende som ammehoppe? Det kunne jo være at der var en uheldig avler der manglede noget mælk.
Hoppen har haft 4føl og er en rigtig god avlshoppe.
Hvad siger I kloge hoveder herinde??
Friheden