Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 ammehoppe??
Forfatter: 
Dato:  07-04-2009 21:32

Hej


Har en avlshoppe der står med mælk nu, på trods af at hun ikke er forsøgt ifolet sidste år. Hun har ikke haft føl ved siden aug. sidste år, og har ikke haft mælk siden før nu.

Den tosset hoppe tror åbenbart at hun skal ha´ føl eller har forårs ideer, trodst fine brunster...!?

Hun er sund og rask, og har ikke yverbetændelse eller lign.

Så var det jeg tænkte, om man kunne/burde tilbyde hende som ammehoppe? Det kunne jo være at der var en uheldig avler der manglede noget mælk.


Hoppen har haft 4føl og er en rigtig god avlshoppe.


Hvad siger I kloge hoveder herinde??


Friheden

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider