Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 freigraff føl
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:16

så kom det længe ventede føl kl 21 i går aftes blev denne lille hingstebasse født, havde bestilt en hoppe, men han er nu dejlig, det var en hård fødsel, og vi måtte hjælpe med at trække ham ud, da han er pæn stor.

han blev født kl 21 og prøvede allerede efter 5 minutter at komme på benene

navne forslag som har f og s i sig er velkommen

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 lige et billede til
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:18

kort tid efter fødsel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fiiiin :)
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:21

Nøj hvor er han sød - en rigtig lille stjerne


Et navneforslag herfra er: Feinstern

Han er vel nok fin og vel en kommende stjerne


Stort tillykke





Mange venlige hilsner

Tine, Stald ES


- Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:21

HOLD da op; han ser nu riiimeligt nice ud; bliver spændende at se ham om nogle dage (og uger ;)).


Falstaff, var det første der faldt mig ind :)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er han
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 08:48

da bare nuser. Ventetiden værd må man sige. Tillykke med ham.






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et par ponyer sælges. God beligge ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 09:00

sørme en længe ventetid.. puha.. jeg håber da ikke jeg skal vente lige så længe.. jeg har nu ventet 14 dage over termin...


men til føllet for han er da dejlig.. og tillykke med ham.. han er da trods alt ventetiden værd ik!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor er han fin
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 09:21

Hvor er han fin :) hvem er moderen efter?

Det bliver spændende om han bliver grå som sin far.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke med
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 09:39

følle, hvor er han dog bare



Al held og lykke fremover !




0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 10:43

Hvor er han sød.. STORT tillykke med ham



Stump - Det' mig!!


Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller


-En rigtig hest er en oldenborg ;-)


Stübben Scandica DL sort dressursadel sælges, 17,5" med bom 32!



0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke med føl-drengen
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 10:57

tillykke med den flotte dreng.


navneforslag:


First Class

Five Star


held og lykke med ham



Stutteri Piilgaarden


Broget når det skal være bedst

- Avl af pinto'er



www.123hjemmeside.dk/kaninavler


0
0
Svar på denne tråd
 
 moren er
Forfatter: 
Dato:  06-04-2009 13:54

moren hedder samantha af hvarre og er efter urprinz og stuntmann, jeg takker jo han var vente tiden værd lige nu får de en time ude i solen det nyder de

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2009 06:54

Tillykke med ham,godt at alt lykkes trods en hård fødsel..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke.
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 16:16

FreiSam....... Mege sød, tillykkw med ham !







Sælges ;

Oldenborgvallak født 12/5-06....

Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.

Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg takker
Forfatter: 
Dato:  09-04-2009 22:16

han er dejlig og en være krudt ugle min kæreste hælder til flamingstar men det er svært at vælge navn

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider