Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Frederiksborger
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 14:27

Hej,


En god ven af mig har kig på en frederiksborger og vil gerne vide lidt mere om afstamningen,kan i hjælpe?


Hestens far mistral frh746 dk frb.


hestens mor ravnsgårds emma fr8339


hestens morfar sæddings adonis frh 733


Mistral har jeg fundet på FhF's hjemmeside men de 2 andre har jeg ikke rigtig kunne finde oplysninger og billeder på.


MvhHotbandit!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ravnsgårds emma
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 16:35

er kåret i 1. klasse med 8 i type.

Både hun og Adonis er beskrevet med "fremadgribende trav".


Billeder har jeg ikke lige pt. fundet i gemmerne, men datteren har da et Mistral afkom - 4 års vallak Kjærs Trigger - som har Milton Torp som morfar. De der mistral afkom plejer at være ret dejlige.


Jette K.



0
0
Svar på denne tråd
 
 tak skal du have
Forfatter: 
Dato:  05-04-2009 18:46

dejligt med lidt info.


medmindre hesten har en eller anden fejl tror jeg det er noget af et fund hun har gjort sig.. men nu må vi se hvad hun siger når hun har været ude og se den.


MvhHotbandit!



0
0
Svar på denne tråd
 
 stadig til salg
Forfatter: 
Dato:  04-05-2009 21:47

Hej


Det lyder som en hest jeg har set til salg.

Må jeg spørge hvorfor hun ikke købte den, hvis det er den?


Mvh Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adonis
Forfatter: 
Dato:  05-05-2009 07:17

er vallak nu har startet meget dressur (går vist som elevhest mener jeg )




Super smuk kat . 2 Pony sælges, er færdigmålt 139,5

nok mest dressur, men springer ALT

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adonis
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 14:30

tilhørte min veninde da han gik dressur. Han var en sød og meget omgængelig hest - men han var svær i dressuren så hun forsøgte at kasterere ham i håb om at det ville hjælpe. Jeg er ikke så meget til frederiksborgere - men han var en rigtig fin hest.


Hun solgte ham da hun blev gravid og jeg ved faktisk ikke hvad der blev af ham herefter.


Mia

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adonis
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 18:51

Hejsa :o)


Hvad vil du vide om Adonis? Havde ham som unghingst (tilridning + kåring) og ved at han nu står på Ny Brøndby Rideskole hvor der også er billeder af ham..


VH Bettina


Mor til skønne Lærke 070106




Hoba's Civita

Og

Stendalen's Haida

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider