er det bare mig der har dårlige øjne eller er han ikke længere i schockemoehles katalog er der nogen der ved hvor han er
Er stadig med i programmet men findes kun på frost.
Han skal nok koncentrere sig om uddannelsen nu!!
Men han er en fantastisk dejlig hingst
Hilsen
Margrethe
Stald-Sortebjerg
www.stald-sortebjerg.dk
hmm ok så er han der jo stadig men er det ikke rimelig omstændigt mhs til ifoling når der kun er frost. hoppen foler først 15 maj så hun skal jo helst ikke drille alt for meget inden hun er i fol
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet