Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 endelig doolittle føl
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 09:52

Så kom vores første føl ud af 3 endelig,hoppen havde termin 4/3 så den var længe ventet.

Det blev et brunt hingsteføl, med 3 sokker og stjerne efter Starwind Bastbjerg RDH og BH Doolittle.

Billeder følger..



Barselsvikar deltid søges til hestepension m/26-30 heste fra juni se flere oplysninger på profil.
www.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedre sent end...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 09:58

Tillykke med det Berit :) Glæder mig til billeder!!


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 11:37

Glæder mig til at se billeder af ham

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE!!!
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 11:43

Ja tillykke med ham Berit Jeg var jo så heldig at se vidunderet i morges og han er så køn, den lille spirrevip.

Glæder mig til at se ham igen! Nu mangler den kønne gut bare et navn. Så må vi se om ikke du kan hitte på sådan et også



Kirsten


Udstyr sælges!!
Bl.a. superlækker Kieffer U S 17" dressursadel KIG I PROFILEN

Kiranette Kildemark ifol ved Painted Black, termin d. 4.5.2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-04-2009 21:20

herfra også... Ja, han har været længe undervejs, men skønt når man endelig får "barnet" at se...


Du havde jo håbet på en hoppe denne gang, men hun vil åbenbart kun lave hingste. Og pyt med det, så bliver det bare din nye ridehest i stedet..


Glæder mig til at se "Giraffen"



MVH Diana


Moselunds Manilla RDH ( Crelido-Limaro-Astaire )


Holmen´s Divine (B.H Doolittle-Crelido-Limaro)

Født d. 3. Marts 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Også tillykke fra mig..
Forfatter: 
Dato:  03-04-2009 22:08

... og så må de billeder da snart komme!!


Vh Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider