Ja som overskriften siger, så er jeg i tvilv om jeg vil ifole min snart 14 årige oldenborg hoppe.
Hoppen har fået 4 føl alle gode af sind osv.
Men de 2 gange har hun skulle have hjælpe til at få føllet ud, fordi hun ikke var opblokerert nok. Føllene har ikke lidt overlast, men jeg frygter lidt en dag hvor føllet ikke kan komme ud og vi mister både hoppe og føl.
Hoppen har tidligere gået stævner, men grundet af kronisk bronkitis stoppet med det for 2 år siden. Og derfor gået over til avl.
Jeg har konsulteret 3 dyrelæge klinikker. Og svarene var at jeg kunne putte en alarm på hende, eller lade stoppe nu, eller se et år ad gangen.
Umiddelbart var de ikke så bekymret som jeg. Og slet ikke pågrund kronisk bronkitis fordi den er så lav som den er.
Og så kære HN'er kunne jeg godt tænke at hører Jeres/din mening...
Mvh. Lotte