Hejsa!
Desv. har min gode veninde fået et dødfødt føl i nat 
Og hun vil så gerne tilbyde hoppen til et andet moderløst føl, især da hoppen er ekstreemt moderlig/ked og ofte lader de andre hoppers føl patte ved sig mv.
Hun ringede så til Hans skovgaard - Nørrelunds hestehospital..der jo skulle formidle sådanne her i jylland...og fik den besked af det gad de ikke beskeftige sig med men hun kunne prøve internet adr. amme.dk......???? OK. det prøvede vi så og der er så ikke noget der hedder sådanne...???
Nå men efter længere tids søgning på nettet fandt vi en adr. på hestens vern, der skulle have ansvaret for dette (mht. hans skovgaard) og ringede til dem..de henviste først til Hans skovgaard..men efter lidt forklaring ville de så selv henv. dem/snakke med Hans skovgaard...da de jo havde en klar gl. aftale omkring dette med ham...har så ikke hørt noget fra nogen af dem endnu...på trods af at dyrenes værn lovede at ringe tilbage (vi henv. os i morges) ???
Tænk hvis der er nogen der rent faktisk står med et lille føl pt. der godt kunne bruge en super ammehoppe (moderkagen er gæmt til samme mv.) og så at det ikke lykkedes bare fordi at folk ikke kan snakke sammen i dette - førhen ellers velfungerende amme-netværk!!!!! - Hmmnneee...
Andre her der har haft problemer mht. dette..?
Og hvad synes i..? - bør vi have et bedre og mere velfungerende/hurtigere netværk...?
Mvh.