Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Temptation 3 uger
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 14:54

Så fik jeg mig taget sammen til at tage et par billeder af Tiara

(Temptation/Schufro)

Synes jo selv hun er så yndig og bedårende









Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 16:15

Hvor er hun smuk,mange gange tillykke med hende.

Vores hopper skulle have haft føl efter Temptation samtidig,men min kastede desværre,men nu kan jeg så nyde dit smukke hoppeføl.Pas godt på hende.

Hilsen Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 16:25

Dejlig pige og smukt navn :)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk....
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 18:03

Smuk følle-pige . Hende kan du godt være stolt over. Fint aftegn i hovedet. Jeg overvejer meget kraftigt at bruge Temptation til min DH-hoppe nu her. Er der sket en forbedring siden hoppen, og kan man begynde at se gangarter endnu på det smukke føl?


-Mvh Maria :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Temptation pige..
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 19:09

Tillykke, hvor er hun yndig og med flotte aftegn


Jeg glæder mig også rigtig meget til min depardieu hoppe skal fole en temptation baby, der er bare aaalt for lang tid til midt juni... Men jeg må tålmodigt vente selvom det er svært.


Hilsen Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihh hvor er hun altså fin!
Forfatter: 
Dato:  30-03-2009 21:31

Hold op hvor er der sket meget på så kort tid. Hun er jo en lille feminin nipse ting, noget helt andet end den nye hingstebasse hva. Smukke og dejlige ser de begge ud! Knus

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-03-2009 07:09

Hun ser bare så dejlig ud:)


Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl


Oldenborg heste sælges. Har både 1 års, 3 års og en 5 års.





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider