Jeg læser artiklen ligesom Kay - det virker som om den anden del af gruppen slet ikke får et mineral- og vitamintilskud. For at forsøget skal virke overbevisende på mig, bør den anden gruppe få et alm. anvendt tilskud til drægtige hopper.
Jeg lurede lige i min foderplan fra sidste år. Dér fik min hoppe 1.657 mg. E-vitamin, hvor artiklen giver hopperne 1.678 mg. Så mine hopper bør være dækket ind ud fra min foderplan. 
Nu er det så ikke aktuelt for mig i år, da jeg ikke venter føl - men det gør jeg forhåbentlig til næste år!