Hej alle 
Da min kære hoppe fik desværre en knæskade for ca. ½ år siden.
Hun er behandlet med ledbehandlinger 6 gange over 4 mdr. og det er desværre ikke blevet bedre 
Hun har for "ondt" til at blive redet, men har det fint med bare at være fold bumbs..
Jeg vil selvfølgelig ikke af med min bedste ven.. Så beholder hende da. Dyrlægen sagde god for at sætte hende i fol.. 
Så det er da det vi skal.. Men hvilken hingst skal man vælge, og hvad ville i putte på en lille fuldblod som hende


I må meget gerne sættte billeder ind af de forskellige hingste.! 