Hej med jer
Ja, måske en underlig overskrift, men vidste ikke lige, hvad jeg skulle skrive.
Min hoppe på 17 år er ved at komme til "pensionsalderen" pga. konstante småskavanker osv. Så jeg overvejer om jeg igen skal forsøge, at få hende ifolet. Hun var til hingst 2 gange sidste år, naturlig bedækning, men intet...dyrlægen tjekkede hende og lavede svaberprøve og alt så fint ud.
Hun har aldrig fået føl før.
Ville i forsøge ifoling igen? Tænker her på hendes alder...
Hvilken "form" for ifoling er den bedste?
Naturligt?
Kølesæd?
Frostsæd?
osv.
Håber på mange brugbare svar og begrundelser 
(Jeg vil selvfølgelig tale med dyrlægen om dette også, men altid spændende med jeres input også
)