Inspireret af en tråd et andet sted,vil jeg høre om, hvad man gør og ikke mindst IKKE gør mht mønstring af sin hest .
Jeg tænker på både påklædning og udstyr til hesten .
Denne her hest (hingst) havde et bid på fra en helt anden avlsforening .
Gør man bare det ? Bare fordi det er bekvemt,man har det og/eller, at man ikke vil købe, hvad der passer sig til i den avlsforening man er i ?
Som jeg skrev til personen så stiller man da ikke op i grønt , hvis man mønstrer en Frederiksborger eller kommer i en trøje med DV-logo på , hvis man skal fremstille en connemare ?? !!!
Måske er jeg mærkelig men sådan tænkte jeg altså .