Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Cremello hingst
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:02

Jeg havde besluttet mig for at bruge Magic Memphis til min hoppe, men jeg kan se at han ikke længere figurerer på stutteri Lysgaards site??


Kender i til andre cremello´er over 166 i stg som står i dk??

Øv altså :-(




Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 21:27

MM finns på Volstrups hjemmeside ,anners kan du ringe dit ner direkt till Voelz,ejern er dansk


mvh sassa
0
0
Svar på denne tråd
 
 Magic Memphis
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 21:31

Hej


Magic Memphis figurer stadig på vores site og ligger under hingste.


Mvh

Anette



Avl af palomino fuldblod og DV
stutteri lysgaard




0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 21:48

Hold da op, det er da mig der trænger til briller Jeg synes bare at hingstene plejer at komme op samlet ved siden af hinanden på sitet, jeg skulle bare have scrollet ned. ;-D

Jeg regner så med at få hende insemineret midt i april, men jeg lader Højelse stå for alt det praktiske, tak for svarene




Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Magic Memphis
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 22:43

Vi skal også bruge Magic Memphis til vores XX hoppe da hun efter hun har fravænnet sit føl skal til Sverige da hun er udlånt.


Det bliver spændende at se resultatet da hoppen er rød.





Prima wrap sælges ca 45kg 60 kr/stk afhentet.

Der er 65 stk få en god pris hvis du afhenter det hele.

Står postnr 6040

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 23:37

Arina.Det blir ikke så spendende,100% palomino og jag har ju bestillet en hoppe med navnet My Magic


mvh sassa
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 09:24

Magic Memphis på en fuldblod det lyder både fornuftigt og interessant!

Vi har plan om at vores fuldblodshoppe bliver tilført MMs morfar Golden Benjamin i år i et forsøge på at holde en stor ædelhedsprocent samtidig med størrelse, også krydser vi fingre for cremgen!


Mvh



Tina V.

www.stutteri-moelleaaen.dk/


Super palominohingsteføl med 8 i helhed i Danmark og Tysk følpræmiering - far PAH 54 Golden Benjamin

Ny ZfdP avlsgodkendt palominohingst Moelleaaens Magic Midas

0
0
Svar på denne tråd
 
 fazzira
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 12:48

Ja ved godt det bliver en "guld" hest - men om lige det kan blive en My Magic tør jeg ik love Men det er ihvert fald spændende. Uanset - bare ærgeligt der er så mange km forskel (700 km ca)



TinaVe: Det er fazzira der har valgt Magic Memphis da det er hende som vil ha en "guld" hest - og vi har hele tiden sagt vi ikke ville vælge hingsten når det ik skal være vores føl - så det bliver helt klart et spændende match. Havde ikke selv valgt MM til vores XX hoppe - pt venter vi et BH Leredo føl med termin 1/4 så vente tiden er laaaaang





Prima wrap sælges ca 45kg 60 kr/stk afhentet.

Der er 65 stk få en god pris hvis du afhenter det hele.

Står postnr 6040

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider