Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Romanov/Schufro - nu foldet ud
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:19

Som lovet er her et par billeder af mit Romanov/Schufro/Primus AA føl, som blev født den 13. marts. På billederne er han henholdsvis to og tre dage gammel.

Mit oprindelige indlæg lige efter folingen er blevet flyttet til "opslag og billeder"


Kærvangs Renomé



www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:24

han er rigtig fin :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:26

Han ser rigtig dejlig ud!! Stort tillykke med ham!


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell - se video på www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Københavnsområdet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:26

Hold da op, en skulder


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til lykke
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:30

Til lykke med føllet. Han er rigtig fin.




Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...

0
0
Svar på denne tråd
 
 uha....
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 20:46

fredag d. 13 :-O


godt det gik godt! ;)


* Miss GiGi *

Kåret i DH '07


Highlander; en savnet hest ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 god orden
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 22:11

Fin følle, men staves Rennomé ikke med dobbelt N??




Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha med dobbelt M
Forfatter: 
Dato:  16-03-2009 22:56

Ja det er godt gjort - Renommé er med to M'er. Så det rigtige navn er naturligvis Kærvangs Renommé


Vh Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er rigtig
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 08:14

fin. Ser ud som om han allerede er højere bagtil :0)Tillykke med ham.


Godt navn!


mvh Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke med
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 08:47

følle. hvor ligger primus aa i stamtavlen ?


er nysgerrig har selv en efter ham. Nuggi er på min præstation, en ældre herre som bliver 18 i maj.




Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj


Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa :-)
Forfatter: 
Dato:  17-03-2009 22:24

Sikke en lille lækker sag med nogle flotte lange ben :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Primus
Forfatter: 
Dato:  18-03-2009 10:13

Til Mona: Primus er morfar til hoppen (dejlig hingst i øvrigt, som desværre døde alt for tidligt)


Til Hanne: Det er underlaget der er så ujævnt, at han ser skæv ud - han er ganske lige (endnu)


Vh Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 22:01

en lækker fyr, tillykke med ham


M.V.H Stine....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 19:17

Ihh dejligt med denne føl tid - Mange gange tillykke med ham



www.elmegaard.eu

Flere salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt flere billeder..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:21

... kan jo ikke lade være med at fotografere fyren





www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot fyr...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 12:51

Ej hvor er han bare fin Lone...


Tror han kommer til at ligne sin søster meget godt, lige bortset fra farven, men lækker hals, lange ben og kønt hoved- lækkert føl...

Ham skal du nu nok få godt solgt...


HINGSTEPLAG EFTER BLUE HORS DON ROMANTIC/PRIMUS AA SÆLGES.


SAFE-MATE FOLEALARM UDLEJES- LEDIG I MAJ OG JUNI...


SE INFO PÅ MIN HJEMMESIDE...


www.gittemarcussen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 stor..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 12:58

hej

tillykke med ham..han ser godt nok stor ud? eller goså er det nok min den lille ny der er noget lille i år

mh.Liselotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 10:01

Hold da fast en langbenet sag :) Han ser skisme godt ud! Tillykke med ham!



Sandra Gastrup


www.stutteri-laerkebjerg.dk


Stutteriophør
Kig hjemmeside og se alle vores salgsheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2009 21:31

Hold da op, hvor er han fin!


Stort tillykke fra en stor Romanov-fan .




Ditte

Venter føl i 2009 efter Quaterback/Romanov/Pablo og Blue Hors Rush Hour/Pablo/Sendbote

Skimmelbroget pony-vallak, 1 år sælges, slutmål ca. 138.

Holtegården

Nysted

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 08:21

Hold da helt fast Lone - han er godt nok lækker!!!!! Skal Romanov på igen Den kombination ser da ud til at være den helt rigtige på din hoppe!!!!!


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell - se video på www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Københavnsområdet


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 08:23

Sikke da en stjerne.


Super lækkert føl. Tillykke med ham


Hilsen


Margrethe


Stald-Sortebjerg

www.stald-sortebjerg.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Utrolig dejligt føl
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 08:46

Han er utrolig fin. Også et stort tillykke herfra


Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange gange
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 08:46

tilykke Lone - han er bare en stjerne


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan du, det dér!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 09:04

Hvor er han bare HØJTSTILLET - ELEGANT - UDTRYKSFULD... Ja, man kunne for sqi da blive ved ;)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 10:07

Lækker -lækker føl Jeg skal vist have Romanov med på listen igen over hingstevalg.


MVH Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 WOW....................
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 11:14

Han er godt nok lækker

Tillykke med ham


Mange Hilsner
Jani


Hestefotografering Tilbydes


Ejer af BROOKWATER PARAMOUNT.

Unik Welsh B Hingst.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 20:09

for de mange roser - synes også selv han er vældig fin (og yderst selvsikker og kæk - første gang jeg har et hingsteføl!!)


Ja Romanov passer åbenbart godt til min hoppe, så vi prøver en gang mere. Hun er lige blevet færdig-insemineret i dag i følbrunsten, så nu er jeg godt nok MEGET spændt på om det lykkes, for det er endnu aldrig lykkedes at få hende i fol, når hun har føl ved siden....

Tager hun ikke imod i følbrunsten her, så tror jeg ikke, jeg vil forsøge mere i år med hende - så kryds lige fingre!!!


VH Lone


Her er storesøster på to år forresten (ja, hun er for tyk - men eeeelsker mad!!)



www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

venter welshføl primo maj


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider