|
|
| Romanov/Schufro - nu foldet ud |
|
|
Som lovet er her et par billeder af mit Romanov/Schufro/Primus AA føl, som blev født den 13. marts. På billederne er han henholdsvis to og tre dage gammel. Mit oprindelige indlæg lige efter folingen er blevet flyttet til "opslag og billeder" Kærvangs Renomé  
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Spændende! |
|
|
Hold da op, en skulder 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke |
|
|
Til lykke med føllet. Han er rigtig fin.
Nu med lidt "amatørvideo" af hestene...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha.... |
|
|
fredag d. 13  godt det gik godt! 
* Miss GiGi * Kåret i DH '07 Highlander; en savnet hest ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ha ha med dobbelt M |
|
|
Ja det er godt gjort - Renommé er med to M'er. Så det rigtige navn er naturligvis Kærvangs Renommé  Vh Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er rigtig |
|
|
fin. Ser ud som om han allerede er højere bagtil :0)Tillykke med ham. Godt navn! mvh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med |
|
|
følle. hvor ligger primus aa i stamtavlen ? er nysgerrig har selv en efter ham. Nuggi er på min præstation, en ældre herre som bliver 18 i maj.
Mvh Mona (nu med jensebassen) Stald Dyrhøj Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa :-) |
| Forfatter:  |
Samantha1982 |
| Dato:  |
17-03-2009 22:24 |
|
Sikke en lille lækker sag med nogle flotte lange ben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Primus |
|
|
Til Mona: Primus er morfar til hoppen (dejlig hingst i øvrigt, som desværre døde alt for tidligt) Til Hanne: Det er underlaget der er så ujævnt, at han ser skæv ud - han er ganske lige (endnu)  Vh Lone
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
20-03-2009 19:17 |
|
Ihh dejligt med denne føl tid - Mange gange tillykke med ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt flere billeder.. |
|
|
... kan jo ikke lade være med at fotografere fyren    
www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot fyr... |
|
|
Ej hvor er han bare fin Lone...  Tror han kommer til at ligne sin søster meget godt, lige bortset fra farven, men lækker hals, lange ben og kønt hoved- lækkert føl...  Ham skal du nu nok få godt solgt...
HINGSTEPLAG EFTER BLUE HORS DON ROMANTIC/PRIMUS AA SÆLGES.
SAFE-MATE FOLEALARM UDLEJES- LEDIG I MAJ OG JUNI...
SE INFO PÅ MIN HJEMMESIDE...
www.gittemarcussen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stor.. |
|
|
hej tillykke med ham..han ser godt nok stor ud? eller goså er det nok min den lille ny der er noget lille i år mh.Liselotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
FenjaHA |
| Dato:  |
22-03-2009 10:01 |
|
Hold da fast en langbenet sag Han ser skisme godt ud! Tillykke med ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hold da op, hvor er han fin! Stort tillykke fra en stor Romanov-fan .
Ditte Venter føl i 2009 efter Quaterback/Romanov/Pablo og Blue Hors Rush Hour/Pablo/Sendbote Skimmelbroget pony-vallak, 1 år sælges, slutmål ca. 138. Holtegården Nysted
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hold da helt fast Lone - han er godt nok lækker!!!!! Skal Romanov på igen Den kombination ser da ud til at være den helt rigtige på din hoppe!!!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Utrolig dejligt føl |
|
|
Han er utrolig fin. Også et stort tillykke herfra 
Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning
Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:
www. kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det kan du, det dér! |
|
|
Hvor er han bare HØJTSTILLET - ELEGANT - UDTRYKSFULD... Ja, man kunne for sqi da blive ved 
FB Gangster Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Lækker -lækker føl Jeg skal vist have Romanov med på listen igen over hingstevalg. MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Takker |
|
|
for de mange roser - synes også selv han er vældig fin (og yderst selvsikker og kæk - første gang jeg har et hingsteføl!!)
Ja Romanov passer åbenbart godt til min hoppe, så vi prøver en gang mere. Hun er lige blevet færdig-insemineret i dag i følbrunsten, så nu er jeg godt nok MEGET spændt på om det lykkes, for det er endnu aldrig lykkedes at få hende i fol, når hun har føl ved siden.... Tager hun ikke imod i følbrunsten her, så tror jeg ikke, jeg vil forsøge mere i år med hende - så kryds lige fingre!!!
VH Lone
Her er storesøster på to år forresten (ja, hun er for tyk - men eeeelsker mad!!)

www.lonerytter.dk Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden venter welshføl primo maj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|